恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月30日 星期四

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月30日

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月30日


【實力取勝】私人飛機的飛後報告(陳承龍)(第118期)

2017-3-30 16:00:33


剛過去的周末,小弟又飛咗去日本,上次飛就因為策略王要員李鴻彥結婚,今次就為公事啦!主要係參觀日本當地嘅電子支付市場,事實上,日本作為一個購物天堂,如果有一簡單快捷嘅支付系統就不得了啦。

今次,我就去參觀由一間中國科技巨頭進軍日本消費市場的支付系統,堅方便簡單,一嘟就搞掂,知知哋我講乜啦掛?

由於公司方面仲未有正式公佈,所以我唔方便講得太多,只知,香港有一間上市公司有可能取得日本當地的經營權,至於邊間,我又唔講得,等公佈吧。不過,據了解,呢個支付系統的經營模式都相當龐大,其主要針對客戶對象,就是在日本旅遊的中國遊客,因為他們絕大部分都已用開呢一嘟就搞掂嘅支付系統,去到海外原來又有得嘟,仲唔博曬老命消費咩?

據我所知,暫時參與嘅單位有一間中國科技巨頭,一間日本銀行,同一間可能參與代理業務的香港上市公司,如果成事嘅話,呢間香港上市公司就不得了,起碼身價大升啦,一有早新消息即刻同大家回報,或者大家勤力啲睇通告。

講返今次日本之行,除咗參觀當地嘅支付市場外,最大得著莫過於有幸坐到私人飛機。點解今次有得坐,因為遇著賞花高峰期,正常機位全部爆滿,最後一班朋友就去訂一架可坐8位嘅私人飛機,雖然價錢比每人的頭等機位還要貴一點,但人一世物一世,如果大家有機會可以坐嘅話,我覺得可以一試,因為真係堅爽,唔使同人逼排隊過關同上機,到臨開機前先施施然去特別候機室安排過關同上機,淨係呢個優勢,就已經值回票價。一落機又可以即刻走人,因為唔使去行李輸送帶等行李嘛!

至於其他服務方面,老實講,同大機差唔多,不過,可能私人機人少,所以空中小姐相對唔太吃力,可以逐個招呼,又係幾好嘅,至於膳食方面,都係喺當地啲大酒店訂定啲食物,今次喺東京返嚟,就係食東京間香格里拉之嘛。不過,仲有一個優勢,就係喺飛機上有wifi使用,不過,依家好多航空公司都有提供,但都要額外支付,但租私人飛機通常都包埋。

總括而言,養一架私人飛機就唔好諗啦!據一位富豪朋友講,如果買一架8至10位嘅私人飛機售價約2000萬美元,面數都唔算太貴,約1.4億港紙,但之後嘅使費驚人,一個月起碼使500萬港元,所以送架飛機畀我都冇用,因為冇資格養,反而好似今次咁,搵啲專係承辦私人飛機嘅公司,間中租一次玩嚇就唔過份,我估計大家之後都可以試到,因為開始有普及嘅情況,希望下次你哋飛時可以預埋我。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk