恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年5月15日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年5月15日

金手指 - 孫柏文 2018年5月15日


金手指:雙重認證乜嘢玩法


■上月底開始,投資者買賣股票需要雙重認證。 資料圖片



上周,平安好醫生(1833)上市。孫柏文見開市競價時段唔對路,就想沽出抽到嘅股份。點知,用手機沽唔到,因用開嘅中銀戶口要求做任何買賣前,寫入佢寄短訊去我香港電話號碼嘅密碼。我冇帶香港張sim卡去探親。最後

不但微利盡失,仲要輸幾千蚊,輸好冤枉。

中銀忽然咩買賣都要再認證,係證監迫出來。幾年前,試過幾單有人被盜用網上銀行戶口,盜竊者先買入極低流通量嘅股票,跟住高價賣俾呢啲被盜戶口。所以之後,有啲銀行,就當你買啲低流通量股票時,要再用短訊、指紋等做多次認證。我買呢種股票時都試過,亦非常支持。雖然大幅拖延買賣,不過話到明低流通量,時間嘅敏感性就會大減。要雙重認證既可明白,亦能忍受。不過,不吃人間煙的證監,一刀切要所有買賣都雙重認證。為乜呀?有網友PM我話:「炒貼價牛熊嗰啲,鬱親一兩分鐘先有短訊passcode,點trade呀?」

我想問證監,匪徒hack咗我戶口買騰訊(700),有咩搵錢機會?冇,又點解要雙重認證?我好愛國,整個「港人港股直通車」表,搵一堆唔使雙重認證嘅股票得唔得?

我啲錢,有份你哋出糧㗎,證監!林鄭月娥成日問點解佢咁不受歡迎,哈。我亦承諾,證監一周內冇改善,我將行動升級。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文