恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年6月14日 星期四

實力取勝 - 陳承龍 2018年6月14日

實力取勝 - 陳承龍 2018年6月14日


【實力取勝】今年書展好精彩(陳承龍)(第181期)

2018-6-14 17:16:23


首先講句唔好意思,小弟星期二no show,多得策略王其他同事幫我頂節目,咁小弟嗰日點解no show呢?唔係因為個市淡冇嘢炒,而係因為書展。其實策略王呢幾年參加書展,都係阿正幫手搞,講真

我掛住炒股,又要做直播節目,邊有時間搞喎。

話說喺舊年書展完咗,即係2017年7月左右,阿正已經不斷催小弟交稿,不過小弟作為一個炒股同賭錢天才,梗係留返最尾先開筆啦,所以阿正提早咁多催,真係好盡責嘅表演,因為佢睇死我會遲交,小弟亦如佢所料,真係遲交。

去到2018年頭,小弟繼續好鎮定,喂,幾萬字啫,三幾晚都寫完啦,但去到3月左右,阿正繼續不斷催我,小弟亦不敢反抗,仲開始覺得有啲不妙,所以搵咗小弟嘅好拍擋劉幸鈺,幫手寫投資心法嗰一part,方法係我錄音,佢筆錄出嚟,幸鈺不負眾望喺deadline之日交稿,搞到阿正要係facebook大讚佢係佢嗰日「最敬重嘅師奶」。喺幸鈺交齊稿10幾20日後,小弟終於有壓力,於是放假趕工,放工又趕工,寫自己點出道、點樣入行等等往事,但都仲未寫曬,嗰晚終於寫到第二日唔知醒,真係唔好意思。之但係,小弟臨急抱佛腳之餘,亦都好追求完美,所以越寫越興奮,係咪想知本書內容有乜嘢?大家書展買嚟睇咪知咯。

另外呢,高明今年書展都會出書,係佢做咗傳媒咁多年後,第一次出書。高明呢本書,據阿正講出嚟,係集天下投資心法嘅大成,然後用高明獨門嘅邏輯,深入淺出咁教大家應用。如果大家有睇策略王直播室,都知高明會喺《高明頂》,分享好多國際級投資大師嘅心法,收視有時比講輕鬆話題更加好,證明策略王fans有質素同有求知欲之外,亦證明高明喺分析同研究投資方法自成一家,小弟都好期待,亦都希望呢本書幫到策略王fans,吸收唔同嘅投資心法。

至於圖太郎呢,今年就會出《圖表實戰》第二版,除咗update舊版嘅資料,據阿正講,圖太郎仲有加一兩個新chapter,講下佢圖表以外嘅投資心法,係咪好吸引呢?不過據美術部講,圖太郎本書進度同小弟嗰本差唔多,哈哈。

策略王已經參加咗兩年書展,試過出唔同類型嘅讀物,得出嚟嘅經驗同收到嘅意見,都係要求我哋主攻財經書,well,作為一個有領導地位嘅大灣區財經傳媒,我哋梗係從善而流。除咗出書,書展仲會有好多同讀者交流嘅活動,希望到時喺書展見到大家啦。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk