恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年6月5日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年6月5日

金手指 - 孫柏文 2018年6月5日


金手指:真.初創與輸入外勞


■觀塘是香港「真‧Start Up」勝地,但就冇得申請輸入外勞。資料圖片



喺我有份搞嘅獅子山學會,數碼港係一個我哋啲intern必到嘅field trip地點。我仲要迫佢哋孖住觀塘咁去。

點解?因為數碼港就係計劃經濟,政府大幅利益傾斜去幫,都係乜都搞唔到出來

嘅「大白象」好例子。咁點解要埋啲intern去觀塘?就係畀埋佢哋感覺嚇,香港「真.Start Up」之勝地。

咁政府最新一輪利益傾斜去幫隻大白象打延命劑,當然就係嗰一千張「人才六合彩」,外勞輸入計畫。喺觀塘街頭貼張街招,用幾千蚊租位創業,就冇得申請輸入外勞。不過去數碼港租政府位就有,租位後,就算做啲嘢成pat屎咁,都可以喺fb自吹自擂話喺香港科技權威。幾開心呀。

最後,繼續跟進俄鋁(486)最新發展。佢嘅母公司En+,即歐柏嘉持有六成嗰間,已請投行Rothschild幫歐柏嘉嘅股份搵買家。而見美帝一再伸延制裁落實日,由最初話五月,變六月到𠵱家話八月,即係示意大家跟番個劇本,做埋呢場大龍鳳,就會放人。

其實如果我係個本地華資commercial banker,我一定cold call俄鋁,話點都會做佢生意,直至制裁落實嗰刻。唔似嗰班冇義氣嘅銀行,人哋未落實,都個個斬纜。抵深圳超香港的。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文