恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年11月19日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年11月19日



金手指 - 孫柏文 2019年11月19日


【金手指】今日之亂 局局有份 - 孫柏文


阿里巴巴選擇在香港亂局未平息之際上市,難免惹人聯想。資料圖片 適中字型 較大字型



周末,孫柏文收到師妹施宇琪嘅短訊:「我有個預感政府呢幾個禮拜內會跪低求和。」我當然問點解。佢話:「我哋上次傾偈時嘅結論係今次要完,一係市民投降,一係政府拖到啲人冇氣力去繼續。而阿里巴巴(9988)就上市……」

我問:「馬雲要林鄭跪低?」佢答:「No la。不過阿里巴巴裏面啲人,一定知啲嘢,起碼會知啲決策時間表,如果唔係都唔會揀嗰日來港上市掛牌。咁全世界包括政府自己,都見到政府點樣將暴力升級,啲勇武都奉陪,而啲和理非亦唔割席,所以收科之路得一條。」

我又問:「我可唔可以將妳呢個阿里論寫出來?開埋名?」佢答:「Lol sure。」仲有,各局嘅鴨官們,仲估呢次係純「反送中」咁簡單,所以一切照舊咁做。佢哋低能唔明今日呢個場面,係局局都有份搞出來。最近續買東江水建議、推禁電子煙草案上立法會等,真係好乸似個負責火爐加油、盡忠職守嘅唐氏綜合症員工,因成間舖已著曬火,其他人忙逃生或救火下,冇同佢講停,所以佢繼續加油。直至焚毀一切。

希望在人間。今個周末,希望有奇蹟。奇跡不是在建制大敗,這已是預期之內。奇蹟係當建制大敗後,能代表政府嘅人,越高越好,可以講一句:「香港老百姓的聲音,我們聽見了。」

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文