恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年7月19日 星期四

生活 - 葉朗程 2018年7月19日

生活 - 葉朗程 2018年7月19日


譜騙


電影《騙徒》宣傳照
姿色比平庸更庸的港女竟然可以搾乾宅男五十萬,社會對這個故事很大反應,因為女主角很賤,她的同謀連狗公都不如。

萬二分同意,但不打算多加兩嘴。
說到口誅筆伐,比起廣大網民,我只是一個小學雞,無謂獻醜。

但說到「騙」這個課題,縱橫江湖十幾年,我反而有很多話要說。

每個

人都有騙子基因,也就是說我們都懂得怎樣去騙,就正如邊個唔識打劫,揸住支槍走入金舖,講句「打劫」,有幾難?騙和打劫一樣,不是一個智力遊戲,純碎看你的道德底線和犯案動機。那當然,你不能是個白癡。那條是最佳的逃走路線,萬一 plan A 唔得,點樣 execute plan B,呢啲你都要計劃一下。但這是夠不夠細心的考慮,不是智力問題。

嗱,講明先,我絕對唔係話我呃人好叻,自問我給每個客戶的意見和忠告都是發自內心的,但我想藉著我與客戶溝通的經驗,為大家解釋被騙者通常為什麼會被騙。

如果 sell 與被 sell 是一場角力,而假若「我成功sell 到」算係我贏,我 sell 唔到算係佢贏,點解一個年薪三四百嘅 private banker,可以「贏」到一個身家幾十億嘅酒店大亨?肯定唔係因為對方蠢,大佬,人哋幾十億身家,做啱咗幾多千千萬萬個決定,如果佢蠢,你連豬都不如。

佢「輸」,唔係因為蠢,係因為弱。這個弱不是 weak,是 vulnerable,即是脆弱,通常來自憂或愁。可能是仔女,可能是老婆,可能是政府,可能是經濟轉形。他們聰明,因為他們每件事看得通透,但反而越看得通透,就越容易看出潛在問題。說白一點,每個富豪都有杞人憂天的時候。

既然富豪會脆弱,宅男自然也會脆弱,越宅越脆弱。寂寞的人和年老的人一樣,覺得自己沒用,沒趣,沒伴,只要有人跟他們談多一點點,這個位便太容易入了。

有很多人誤會,騙人必須要裝出一副無敵的姿態,其實完全相反。如果你乜都得乜都識,咁即係月球人,點同你溝通,所以無敵死硬,肯定咩人都呃唔到。呃人最緊要係 build 到一個 connection,一個同是天涯淪落人的 connection;頻道對,戒心自然減低,自然可以談得越來越多,而一旦談得更多,對方掌握更充足資料,你便死定了。

最後要說的,就是很多低級騙子都犯的錯誤,就是貪。「騙子唔貪,騙嚟把托?」同意,騙子一定要貪,但要貪得啱 timing。一開始不能貪,甚至要蝕。目標人物想要你的時間,你便先給他時間;想要你的感情,你便先給他感情;甚至乎,想要錢,你先給他一點點又如何?

當你肯蝕畀目標人物,就算之後對方的親朋戚友說,哎呀,你小心啲葉朗呀,佢都會理直氣壯幫你講說話:「葉朗唔係咁㗎,佢都唔係計較嘅人,對我不知幾好。」

蝕畀佢,就會信咗你,而信任便是整個遊戲的關鍵。信任一旦建立,記住要慢慢呃,唔好急,一開頭攞三五千,跟住先要三五萬。但記住記住,要有節制,如果唔係,遲早衰鑊甘,就好似呢兩位「事主」咁。

貪得無厭,真正蠢。
來源 source: http://thestandnews.com
生活 - 葉朗程 舊文