恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年2月23日 星期日

財經DNA - 阿梅 2014年2月23日

財經DNA - 阿梅 2014年2月23日
2014年2月22日星期六
新春賭局
新年團拜,最佳活動莫過於與一群好友柴娃娃飲酒聚賭,發點新年財。

席間發現其中一位朋友手風奇順,鋪鋪靚牌。問起才知道原來他當天生日。既然壽星仔紅運當頭,大伙兒立即大舉跟風下注。結果策略奏效,煲爆莊大勝而回。

最後埋單,發覺壽星仔自己只贏得少少,反而一眾跟風客收穫甚豐,殺得莊家一頸血。壽星仔曰︰「鬼咩,我買雞碎,你地班友搏老命! 」。

新春賭局,旨在高興,講到底都是衛生注碼,輸贏得啖笑。只不過見到壽星仔的遭遇,不禁想起自己在股場的慘痛經歷。

話說我一直是濠賭股的粉絲。在最久之前, 開始到處宣導濠賭福音。其中一位信徒,正是我的姐姐。我跟她在幾塊時一起買入了新濠國際(200)。之後, 一路以來, 一時又話打貪, 一時又話經濟放緩,樓市快爆煲云云。結果,阿梅滾水淥腳,賺少少已忍不住雞咁腳急急沽出了。姐姐呢?她幾乎每個月便會詢問我到底應否沽出。我總會專家上身,以專業的口吻分析到︰「升咗咁多,點都要回下,賺咗先啦...」。

但每當她下個月又再問我同一條問題,我便明白到她根本從未賣出過。結果見住股價以倍數飛升, 阿梅又只有戥人高興的份兒了。

無獨有偶,碰巧前兩天又有另一位朋友話要請我吃飯。何解呢?我不明白。原來我之前曾向他推介過一隻叫高德地圖的股票。當時我說它很有機會被阿里收購。結果開口中,前兩天阿里提出收購,朋友得以大撈一票。阿梅呢?見股價郁都唔郁,已老早沽剩雞碎貨尾了。

心態遠比選股重要
問題當然是,大師般堅忍的心境是如何煉成的呢?當錯過一萬次,便會自然學乖。但願這已是第九千九百九十九次吧。

話說回來,見到朋友贏錢,自己又能騙餐茶飲吓,認吓叻吹吹水,都算不錯呀



財經DNA - 阿梅 舊文