恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年11月2日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年11月2日

收市閒情 - 千頌C 2016年11月2日


收市閒情:
「葉劉」式sales skill


■「葉劉」式嘅博同情手法已經唔work。 資料圖片



成世人流流長,總會遇過最少一個保險agent,問你一個好哲學嘅問題:「你有咩人生目標?」喺你連自己𠵱家都唔知自己做緊咩嘅時候,問你有咩目標,規劃人生咪就係呢啲?學黃子華話齋,你試嚇答:

「我希望世界和平。」佢會話畀你聽,「唔係呢啲呀」。你就知原來「世界和平」呢個普世價值原來都有錯嘅時候。

不過佢識問你有咩目標,都仲證明呢個sales意圖去為你度身訂做一個啱你嘅產品,最後個產品啱唔啱你係後話,最少佢做足身為sales應做嘅門面功夫。最怕有啲agent連「顧客至上」嘅門面嘢都唔做,佢係sell佢自己有幾慘!唔係講笑,有日有個「朋友」突然約食飯。好啦,食飯update近況係常情,言談之間講嚇屋企人都合情合理。講講嚇屋企佢突然爆句:「我媽媽之前生cancer。」

之後佢係咁講自己幾慘、媽媽幾慘,最後「朋友」話媽媽無事,咁當然值得開心。但原來戲肉就係:「其實天有不測風雲,人有霎時之cancer,好在我媽媽當時有買保險,如果唔係blah blah blah……其實我𠵱家做緊保險!」神奇!頂級!超卓!殺我一個措手不及。

當然我最後唔幫襯!但又幾好笑喎,你sell我嘢,你唔問我想要咩產品,一味同我講你自己有幾慘,做咩啫你?Sell嘢唔係咁sell!

即係好似葉劉咁,你講你俾人睇低,一個女人仔冇人撐,俾人歧視,受了幾大嘅委屈,咁同你選特首有咩關係?課金係想解決自身問題,你要同情?過主啦。

作為一個sales,應該主力focus自己product有幾好,踩其他人?唔係唔得,但前提係有point。「有啲hea住做」,咁點hea,唔講。即係你sell保險,你唔會無啦啦踩人場同人哋啲客講,「人哋個plan唔好㗎」然後?冇然後啦,因為自己根本未夠班同人鬥。

葉太,sell嘢真係唔係咁sell, to sell or not to sell?好嘅agent,客,會自己搵上門。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文