恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年10月14日 星期日

摸魚手札 - 渾水 2018年10月14日

摸魚手札 - 渾水 2018年10月14日


摸魚手劄:填東大嶼無志氣,要填平維港 - 渾水



林鄭月娥提出要在東大嶼大規模填海,引起社會廣泛爭議。資料圖片



決而不議成為了林鄭的新管治方針,好像東大嶼這個媲美玫瑰園的計劃,居然費盡九牛二虎之力。特首和民間特首劉華互相補位都咁大民怨,實在Benz Brake——辦事不力。

東大嶼是

為新香港人而設的計劃,新香港人一直是幫香港人炒高樓價的財神,要把財神們安置在邊緣的新填海地區做開荒牛,又唔知擋風擋潮能力如何,我實在睇唔過眼,冷待財神,於心何忍,既然都搞寸咗個party,不如寸到尾,直接填平維港。

我已經有全盤計劃去填平維港。維港連繫住尖沙嘴財神旅客最愛的消費地帶,而且金融財神都已經落戶中環十幾年,將整個海填平,可以方便財神來往兩個香港核心地帶,尤其是林鄭有意在東大嶼發展商業帶,去東大嶼搞商業,點會方便過維港搞?中環延至金鐘灣仔銅鑼灣,直到對面海的尖沙嘴,本身就係成熟的商業帶,在維港發展商業只是成熟商業帶的橫向延伸,易搞好過啦,抄抄北京的「環狀」城市發展概念,幾好幾愛國啊。

政府老早之前已經委託顧問做了六隧分流的研究,明明無事㗎喎,係得幾個傻仔泛民話要回購西隧之嘛,西隧專營權過多幾年都退返比政府啦,你提倡呢味嘢又會被人話官商勾結㗎啦。今次隧道收費的改革又引起爭議,明明無乜問題又有研究結果支持,陳帆都搞到一鑊泡,無鬼用。不過唔使怕,只要填平維港,我哋就沒有隧道分流問題,因為隧道問題馬上downgrade做道路問題,傳統隧道繼續用,起多幾條路,交通都解決埋。

最近愛國的高鐵通埋車,成功通過一地兩檢。一地兩檢無志氣,當維港填平後,橫向發展一地要起多幾個高鐵站,索性一地多檢,方便把內地財神送來香港,又可以炒高樓價,做慣經濟動物的香港人,想起都開心。香港人常嫌隔離飯香,乜都搬新加坡出來,起屋又話新加坡好,填海又話新加坡有效率。現在新加坡做加密貨幣是地上最強,我們乾脆抄過來,在維港中央成立國際加密貨幣中心,緊接中環金融帶,好多硬件、軟件都唔難處理。最重要係方便內地班財神走資,然後我哋香港人中間又食一筆,咁先係大茶飯嘛。要搞加密貨幣有概念,維港搞又近中環,正啊。

最麻煩一定是環保友和政策推銷,首先我哋𠵱家玩緊決而不議,所以基本上唔使理班友,而且維港無白海豚,唔好難為李樂詩。今次推銷東大嶼用了劉德華,別忘記!我哋還有更親民更高人氣的周潤發,係時候要消費一下了,再加埋本身已經係愛國政協的周星馳。90年代最光輝的賭神、賭俠和賭聖三傑同台,仲有乜嘢sell唔到?90後出身的廢青,淨係識反對,識條鐵咩,收皮啦。唔夠的話,我哋可以搵埋在演藝界德高望重的王晶導演出來。嘩!上中下路的夾擊可以話係毫無破綻。

林鄭,你記住一定要聽我意見,到時你落實方案話我知,我會支持你,然後我就準備移民㗎啦。

渾水
專業投資者、上市公司執行董事、90後
http://fb.com/muddydirtywater



摸魚手札 - 渾水 舊文