恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年1月1日 星期五

收市閒情 - 千頌C 2021年1月1日

收市閒情 - 千頌C 2020年12月31日


收市閒情|2020年十大震撼人物(千頌C)


年度震撼Cap圖。
星期二寫完篇《2020年那些嚇死人的「震撼彈」》,大家似乎覺得唔夠喉,今年最後一day,兌現承諾,特別寫多篇《2020年十大震撼人物》。一如以往,呢個結果係由一人一票選出,「一人」,即係我;「一票」,得我有票。非民主方

式選舉,今日先叫政治正確。

黃永年呢個名你未必記得,但時代中國(1233)CFO你就應該有印象。今年7月的士上「車震」兼打冷震,結果一震成名。不過纏綿遊戲過後,搞到連CFO呢個銜頭都冇埋,時代中國一星期後公佈退任CFO職位,通告罕有地連死因都冇講。

神奇嘅係,條片7月8日見街,當日時代中國股價,由全年高位大幅回落,之後展開尋低之旅,至今日收市埋單跌三成。事件為繼「安心偷食」後,再一次提醒全香港所有男女:千萬唔好喺公共交通公具度曳曳!



袁國勇教授今年勞心勞大帶大家抗疫,但佢今年最令人震撼之處,就係佢完美表演科學家在政治上,都可以好know play!「中國人陋習劣根是病毒之源!」Sorry,我收返。「港官輕視疫情,唔見棺材唔流眼淚!」Sorry,用詞太激烈,再收返。彈出又彈入,彈入又彈出,同林鄭成班人影相,又彈返出啲,保持社交拒離,袁教授今年表現出嘅智慧,精采!



我諗全香港所有人喺侵侵4年前上任時,點都冇諗過會咁多人支持佢繼任。侵侵今年做硬漢,一面話同習係friend,一面用唔同方法打擊中國,封殺企業如TikTok、華為、中芯;制裁中港官員,仲搞到林鄭出糧要收Cash;令企業撤出香港,搞到滙豐兩面不是人,令「攬炒」步步實現。一個特朗普,提醒香港人唔好睇少自己嘅國際地位;同時,又話我哋知,美國左媒、左膠科技企業,打壓非我族類的手法,是如何核突。

今年第7位人選,沒有之一,一定係湯文亮!2018年寫專欄,懶叻教人賣樓買滙豐收息,結果今年就唔派息,畀人舊事重提就話「虛構故事」,假博士講假故事,符合人物性格。到美國公佈制裁港官,又俾人捉到佢3月時講過,「如果美國在半年內實施人權法,我將個file吞落肚」,作為假博士,佢當然冇食file之餘,仲要話「我冇輸」。震撼個位係,天啊!點解有人可以賴皮成咁。

冇錯,今年陳同佳係冇做過任何嘢,但佢最震撼個位,就係竟然冇做過任何嘢!上年10月出獄後,就話心情唔好唔去台灣住,今年2月又話要等疫情過。殺人犯在港做逃犯,仲有警方保護,好食好住;但其他因為運動,坐監嘅坐監,流亡嘅流亡。肥佬黎總做文人生意,未定罪已經鐵鏈纏腰,陳同佳呢?仲可以香港逍遙快活,何止令人震撼,係令人震怒。

200警抄家式搜查壹傳媒、以國安法之名被捕、未審先坐、再以鐵鏈纏腰,種種畫面都係史無前例。到今日,12月31日,黎智英再度還柙,庭上控方提到《港區國安法》條文中沒有「無罪假定」。震撼程度,我唔識講,但我知你會感受到。



馬雲由中國科技領航員,到今日被中國「開戰」,利用輿論令他成為「吸血鬼」,螞蟻金服自己中伏,上市觸礁;商業帝國恐被拆骨兼國有化。馬雲今年嘅遭遇,可以話係震撼全球。原來一個民企,最終會因為「太大」而被打壓。於中國式的經濟,壟斷可以,除非你係國企。馬雲傳奇,2020會係一個轉捩點,佢最終到底可以安然度過,定係會有更加令人震撼嘅下場,或者2021年會有啲啟示。事實上,馬雲早於2018年講過,「如果因支付寶要坐牢,那就讓我去。」

唔使解釋太多,撐邊隻燈邊隻,燈力無遠弗界,話買美股,嗰日美股就會跌;一句買唔買三星原油ETF(3175),油價燈到變負數,成為世界油價真正Big Boss;話要all-in賺錢抽螞蟻,結果螞蟻連牌都掛唔到;年尾再嚟多個Combo,一句「2021年嘅重點推介ATM」,結果成為阿里嘅最後祝福,阿里因反壟斷法受查。今年表現,準過股神畢菲特,真正有麵咪媽冇窮人!更勁嘅係,我從來未見過,有連登網民會因為一個巴打生日,而夾錢登報祝佢生日快樂,可想而知,麵咪媽受歡迎程度已達「震撼」級別!最後都要講,麵麵,身體健康!



渾水今年,可以話係神一樣嘅男人。一個動作,就令唔少網民響應跟進,一齊買入一隻股票。連鎖反應下,令大家知道原來警方「你真係唔識㗎喎!」股票基本操作唔識不在話下,更加分唔到「沽空」同「沽貨」!呢單都未止,更利害嘅係,佢係世上第一個男人,帶領公眾認識葉劉美麗嘅一面,欣賞腿部線條,更加喺鏡頭面前公然「調戲」葉劉,深情獻菊花兼大讚葉劉「對腳好修長」。震撼!點會唔震撼!港台直播當晚你收到幾多張葉劉條腿Close-up相?



我諗唔使解釋咁多,總之嫣銷雲散啦!第一位呀!



by千頌C@堆填區
FB Page
MeWe Page
「與千頌C一起吃花生」MeWe Group
-----------------------------
掌握理財智慧 感受生活品味
investMAN全新網頁 優雅登場
-----------------------------
部署退休 輕鬆達至財務自由
點擊即睇《退休理財天書》
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
-----------------------------
支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁!

收市閒情 - 千頌C 舊文