恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年3月6日 星期六

創業起義 - 尹思哲 2021年3月6日

創業起義 - 尹思哲 2021年3月6日


創業起義|移民創業 人生自決(尹思哲)


創辦人S做人處事,計劃周詳,有條不紊,同佢打牌自然要小心翼翼。

S姐邊摸牌,邊飲龍井茶,淡淡然話:「初來步到嗰兩年,成日碰釘不在話下,又自己一個女人仔,幾乎日日都以淚洗面。」

據了解,她做開寵物美容,先生是公務員,在香港一家三口算是小康之家。早幾

年,乘兒子英國升中,唔捨得分隔兩地,毅然辭工做陪讀媽媽,先生繼續留港揾錢。

當時未有BNO簽證,佢又想搞移民,選擇申請企業家簽證,邊創業邊照顧細路。而在我睇嚟,要兼顧創業同湊仔,成功機會微乎其微。

S姐有曬部署,最初第一年,揾咗份寵物美容工,邊做邊熟習環境,適應之後再開檔創業。

「點知創業辛苦咁多,一腳踢唔在講,問題更係每天都多。」S姐邊上牌邊講。

原來最初請人,雖然大大話話收到幾十份申請,竟然只得一兩人show up,誰不知排除萬難,請到人才是惡夢的開始。

「遲到早退唔在講,衰在仲當正自己老闆,難搞到一個點,當時真係激到我嘔血⋯⋯ 吖三筒我要⋯⋯碰!」不經不覺,S姐已經九章落地。

當生意漸上軌道,人事問題解決,但江湖險惡,客戶拖數彈票試過,夥記收唔到錢又試過,真係問題天天都多。

「做得咁辛苦,不如去返打工好過啦?」我忍唔住問。

「唔會啦,打工始終受制於人,時間又難控制。其實都習慣曬㗎喇,少少嘢都上心,啲日子點過呀?」

我真係唔知道,要經過幾多歷練,至練成S姐呢種雲淡風輕嘅心境。

話就話,創業本來就是不斷解難的過程,但過去一年疫情影響好大,雖然話英國政府有出招幫中小企,但舖頭一簽至少5年租約,唔開得舖真係難捱。

「至少生活得自由,好多嘢都可以自決,唔開舖咪轉型上門囉。我每日都同自己講,無論個天俾咩難題我,若然整定有呢啲劫數,我都一定會欣然接受。」

原來S姐咁樣同自己打氣,但我偏要反問:「當時未有BNO啫,換轉係今時今日,你應該唔會想創業吧?」

「你都傻嘅,今時今日更值得創業,而家多咗香港人過嚟,比起幾年前,資訊同需求都大咗好多,而家創業先至幸福呀⋯⋯ 係咪先⋯⋯哈食!」

哎呀我頂,又出銃俾佢添。
尹思哲
http://linkedin.com/in/wanszezit
-----------------------------
掌握理財智慧 感受生活品味
investMAN全新網頁 優雅登場
-----------------------------
點擊即睇《Bitcoin投資入門手冊》
一書盡覽新手必讀資訊
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
-----------------------------
支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁!

創業起義 - 尹思哲 舊文