恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年3月21日 星期一

士佳說 - 張士佳 2022年3月21日



士佳說 - 張士佳 2022年3月21日


【#士佳說 】張士佳:升跌節奏開始變
【#士佳說 】張士佳:升跌節奏開始變


上星期五大市繼續Chok到非常,中午回來又係裂口高開,如果跟番前兩日經驗,不能令人覺得大市再次火上加油,但實在只炒高了兩百點到216 xx,就行人止步,當大部份人覺得又係要升嘅時候,佢就跌翻落212xx,主要都係投資者杯弓蛇影,猜度美領導人與中方對話會放狠話所致,其實今次呢個局都唔難估,如果上個禮拜五有睇士佳說,見到我寫師奶May 爭做雀壇和平大使,就會估到拜登今次會講得較得體,冇嘢嘅,參考返May 會邀功和平大使,都係人性姐,人之常情,結果星期五全日都冇乜點升,到夜晚九點幾就發力,差不多升成千點到22,200。

不過,估還估,我都冇點大注買單頭,主要都係對沖住來買,因為波幅太大,搵唔到止蝕位就好難大手買單頭,我主要做嘅係沽一些大型變相壟斷性嘅科網股及醫療服務股,騰訊爸爸藥明熊果D(當然唔沽美團),並揸些細間嘅競爭較大嘅競嘅互聯網股像Futu 及KC等較細細互聯網股,我用嘅邏輯係前者唔單止受戰爭影響,更大程度係先前已經受監管,相反後者更受累於美方就烏俄戰爭對中概股既處置,既然今次釋出善意,後者應更受惠,彈得較勁。加上前者是衍生,輸晒有限,可盡用衍生這唯一的優點,輸晒就算唔使擺止蝕。對衝操作其實平時比單頭買仲難,起碼要識既公司要多些,只係近日波幅太大冇辦法,所以我就算唔到做對沖,都會專揀一啲近止蝕嘅做,好似#293 ,博戰爭氣氛稍緩油價回落,及放寬復飛香港措施,結果暫唔見油價回落,如果真係復飛香港,就算蝕應該都唔會好甘。

今次彈上來咁倉促,很多朋友唔知黎緊點做,大家又唔使太擔心,反而唔使太趕時間買,因為我估今日急升完,隔幾日又去返上升得慢下跌得快嘅階段,個市彈咗咁多,一定會有食糊盤出現,因為之前係低位買落,衣家就慢慢食,散戶見市又有好消息升番又急急腳追返,但升完必有整固,加上雀壇一姊,只有一個,你估May真係會放過Chloe咩。

先前投資者以炒大跌的科網平台股為走主,我估指數回落後有機會轉炒返二三線股。所以之前有做過既功課就大派用塲,現時殺傷力最大吾系跌幅,而係波幅,經歷過幾千點上落之後,有些股就算跌得深,亦反彈得好快。中長線不死注既股票如果冇走,都應該反彈返左上黎,例如#1866 心連心化肥星期五一大支陽燭升12%,這就係之前揀落嘅,一些週期性通脹大前題底下的行業,也值得低買高沽低楂,例如星期五先爆細價煤股#1733易大宗,有業績利潤支持股價突破,冇貨今日當然吾會追,等位食完,大市回落先諗。而一向有實力的大煤股#1171,#1088,星期五都似揾到支持。

我覺得要搵低風險入市位,等大市出支持,好多散戶就會衝入去,通常都會失諸交臂,再等多個低些的支持就差唔多;咁萬一個市唔回點算,咁你大市升多兩枝靚仔陽燭,我就可能積極些。暫一係做住對衝,沽大型科網,買些金融股博加多些息或內地放水(記得兩者波幅差三倍,注碼要就番),對沖太難掌握唔到嘅,就唯有單頭買金融股或一些近日跌得少,跌勢稍緩就拿拿些爆頂嘅優勢股,篩選一下就會搵到。


士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com