恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年6月9日 星期四

士佳說 - 張士佳 2022年6月9日



士佳說 - 張士佳 2022年6月9日


【#士佳說 】張士佳:讓賺錢成為習慣
【#士佳說 】張士佳:讓賺錢成為習慣


教班的樂趣唔係來於賺學費,教左幾個月唔夠自己四五日的賺或蝕,今時今日純由於學費,無動力去做,當中最大的動力,係教緊班時不期然炒得特別好,那才是真正嘅收入,而當中最大的樂趣,係帶住一班學生去賺錢。

大市夜期到達我先前講的目標21959,食之哉,連中間調期低水百幾點,今次個多星期賺千幾點,千幾點又唔係好多,純憑此未致於令我有乜特別興奮,但最重要係好多學生都学左我呢手絕活(我呢套獨家自創秘技,過去咁多年,有94%成功率,應該叫“絕活“,也不過份吧!),齊齊賺得笑呵呵,再加上我極看好的煤股大爆(手上隻隻升,未食),京東牛又升(尋日食),700牛又爆,好似中幾條三T,連中幾關,大家不亦樂乎!獨樂樂不如眾樂樂,所以特別開心。學生們要讓銀倆習慣在你窩裏,我今日休戰!一日咁多啫,我唔係懶,亦寫好晒未來有乜好炒,但唔想大家見市好,盲目衝、衝、衝,會慢慢在學生群組同大家分享,大家享受下,將賺錢變成習慣。


士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com