恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年12月27日 星期三

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年12月27日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年12月27日


唐問涼:政府「代替」業主位置
唐問涼:政府「代替」業主位置
【專訊】我唔知其他收租佬,我很少幫襯做食肆的租客,更加怕他們叫我去幫襯,因為一定是生意唔好,並不是真的叫我去幫襯,而是叫我去睇嚇他們的生意,最後要求減租。我唔會唔去,但不是他們的指定日子去,很多時當我去到的時候,

發覺生意唔錯,而且不斷翻枱,租客就會話,人流唔錯,不過「旺丁不旺財」,咁樣自圓其說就冇得好講。

唐問涼:政府「代替」業主位置
【專訊】我唔知其他收租佬,我很少幫襯做食肆的租客,更加怕他們叫我去幫襯,因為一定是生意唔好,並不是真的叫我去幫襯,而是叫我去睇嚇他們的生意,最後要求減租。我唔會唔去,但不是他們的指定日子去,很多時當我去到的時候,發覺生意唔錯,而且不斷翻枱,租客就會話,人流唔錯,不過「旺丁不旺財」,咁樣自圓其說就冇得好講。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文