恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年8月28日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年8月28日

金手指 - 孫柏文 2012年8月28日

金手指:歐央行就快發炮? - 孫柏文
孫柏文未夾到?之前,接受雜誌訪問,?位靚女記者?訪問過程中,就細心觀察我平時「做?」點做,點樣去?寫作同開咪時?靈感。佢觀察完之後就話:「你?班友基本上坐曬?『獅子山學會』度,淨係吹水喎。」

作為香港唯一爭取可行政策?智庫組織,其中一個我?會吹?議題,就係歐洲信貸危機可以點解決,同埋更重要?,吹歐洲信貸危機最終會點解決。

早成年幾前,我??行政總監王弼已經話:「歐洲個結果好簡單,就係德國將會完成佢?百幾年來?目標,就係統治全歐洲。不過今次唔需要飛機、大炮、坦克車,只要?西裝帶呔?官員就得。」

印鈔涉主權 冇咁易
家有好多老外財演,都話歐央行不但就快會有支迫擊炮,仲會?支炮來射,鈔票做子彈。我之前8月7日《金手指》曾講過話歐央行印鈔未講條件,仲要係除我之外,西班牙政府都係呢條line,所以佢?先未打印鈔999。

???過??周末,德總理就表態,話所有要接濟?政府,要接受被控制稅收、開支的一個外來機制。稅收、開支乃一國主權最核心?地方,各歐豬國會接受咩?唔接受,德國會向印鈔說得嗎?

仲有,個外來監控歐豬政府?機制,係要鐵一般咁實在,因為早前?LTRO,Target 2等,全部?德國人民心目中都係被人搵笨。咁俾你呃一次就係你衰,俾你呃第二次就係我戇居,今次真係要寫清寫楚先。

不過最難係歐豬人民?關。大家試想像嚇,如果有一日我?中國好似?歐豬咁因借貸過度要被接濟。日本話:「好,我可以救你,仲接受釣魚台係你??。不過救你條件係要你賣釣魚台,東京市政府出價最高,賣畀佢啦。之後?錢,唔會經你手,直接幫你還債畀?日本銀行,大丈夫?」各位fan屎,你?覺得ok嗎?

孫柏文
作者為獨立股評人
本欄逢周二、四刊出
http://facebook.com/shuen
上一則: 青心直說:內銀業績水份多 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:趁大市回調吸納聯塑 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年8月28日 舊文