恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年9月6日 星期四

金手指 - 孫柏文 2012年9月6日

金手指 - 孫柏文 2012年9月6日

金手指:一票獨投謝偉俊 - 孫柏文
呢版係投資版,星期日?選舉睇落唔關呢版事。不過當我諗起由領匯(823)到恒生(011),由田生(183)到中電(002),由有線寬頻(1097)到載通(062),由數碼通(315)到卓悅(653),好多企業?盈利,甚至能否繼續存在,呢次立法會選舉都好重要。

反對最低工資立法
首先講九龍東。肯定係一票獨投謝偉俊。點解?我?香港可以?一次又一次?世界危機中成為經濟奇蹟全人富起來,係因為勞動市場有彈性不斷變,最低工資就係會滅掉呢種轉工轉行?動力。咁?呢條背信棄義?最低工資立法時,得一票反對,就係謝偉俊。所有有良知?九龍東選民,呢票我?係欠?謝偉俊。仲有如果你係九東選民,選舉後我問你:「投?邊個?」你千祈唔好答係黃洋達,因為我一定會話:「偉大!自願做契弟。」

講港島。我信單仲偕,佢覺得市場、你我?決定,遠比政府、議員更應尊重。唯一係佢名單後面??好多係深信馬克思?廢青,所以如果你覺得民主黨有得救?就單仲偕。你覺得冇得救?就葉劉淑儀。

九西。呢個難,我個人係鍾意毛孟靜,佢會係個出色?代表,不過我過唔到佢係公民黨?關。黃毓民亦真係完全履行四年前競選承諾,佢反加煙稅同拉布拖計劃營商法時我真係拍爛手掌。佢亦係個愛子深切?好爸爸,所以如果你頂得順公民黨?種味就毛孟靜,如果唔係就再一票獨投黃毓民!

新西。個個唔係想打劫納稅人?賊,就係癲?。呢個區冇人揀得落。
新東。原本同新西一樣,都係諗住冇人揀得落。連我朋友何民傑都唔想揀,原因係政府唔聽佢?一票話要推翻現有禁煙條例時點先?佢話會全力反政府,我話係咪on record先?點知佢真係?選舉論壇度話政府淨係加多次煙稅後,會餘下任期所有政府方案都投反對票。唔使諗,做煙民一定係一票獨投何民傑。

最後,超級區議會功能組別。老實講,係應該投畀馮檢基。點解??年初特首選舉破壞派初選時,聽馮檢基講?好似時光倒流去97年?世界。當年,破壞派、建設派同獅子山學會信?經濟政策冇乜分別,馮檢基係最社會主義,嚇嚇都要政府增加開支。

馮檢基最社會主義
15年來,民主黨快速向左走,而馮檢基對自己支持多年?政策有信心,所以企硬冇似長頭草咁跟風轉方向,所以已經係最右?個,即係政府增加開支,不過唔好阻住市場運作呀!不過,我本人係會投白韻?,因好佬怕爛佬,爛佬怕潑婦,四年前支持飽讀詩書?爛佬,四年後投應係最empathetic?候選人。天佑香港呀!

(編按:九龍東候選人有下列名單:梁家傑、黃國健、陶君行、嚴鳳至、胡志偉、陳鑑林、謝偉俊、黃洋達、譚香文。

港島區候選人有下列名單:陳家洛、曾鈺成、葉劉淑儀、劉嘉鴻、勞永樂、何秀蘭、鍾樹根、單仲偕、王國興、劉健儀、許清安、吳文遠、吳榮春、何家泰。

九龍西候選人有下列名單:黃以謙、黃碧雲、譚國僑、黃逸旭、蔣麗芸、黃毓民、林依麗、梁美芬、毛孟靜。

新界西候選人有下列名單:譚耀宗、梁志祥、麥美娟、陳恒鑌、陳強、李永達、陳樹英、郭家麒、陳偉業、李卓人、梁耀忠、曾健成、麥業成、何君堯、陳一華、田北辰。

新界東候選人有下列名單:梁國雄、葉偉明、劉慧卿、梁安琪、龐愛蘭、葛珮帆、陳志全、邱榮光、陳克勤、張超雄、蔡耀昌、範國威、田北俊、黃成智、湯家驊、何民傑、龐一鳴、方國珊、陳國強。

超級區議會功能組別候選人有下列名單:何俊仁、塗謹申、白韻?、劉江華、馮檢基、李慧瓊、陳婉嫻。)

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 以理服人:facebook先係未來商業戰場 - 倪以理
下一則: 曾淵滄專欄:高追REITs有風險 - 曾淵滄
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年9月6日 舊文