恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月11日 星期六

文亮言 - 湯文亮 2015年7月11日

文亮言 - 湯文亮 2015年7月11日


【文亮言】昨日買股票的是孤寒注(湯文亮)

港股市跌了幾千點之後出現一個暴力性反彈,就算昨日能夠準確預測恆指會大升,我覺得是勝之不武,唔值得開心。有新進股票投資者在昨日股市收市後打電話給我,話佢前日在股市低位撈底,昨日股市上升800多點,他所買的股票有7至8%升幅,同時,條友又問我點解唔撈

底,如果我唔識就要可以請教佢。有時太謙虛真的是很蝕底,我話唔識股票,條友真的以為我唔識,或者佢唔記得,我曾經被一週刊以新股神的名義放上封面,幾多人恨都恨唔到,但我再次聲明,買港交所的意見是陸東給我,所以,他才是股神,但我又唔知道佢有冇買,佢一定有更多,更佳選擇,港交所只不過是其中一隻而已。

昨日股市反彈,有人話這是技術性,有人講超賣,不過,大家都知道這是暴力性,如果中央唔係暴力壓止所有政府機構,國企賣股票,想反彈都難,前日買股票的人美其名是撈底,其實,他們所買的股票大多數已經持有,而且是貴價貨,以港交所為例,不少人持有300元的貨,前日在200元撈底,其實是溝淡, 犯了投資股票大忌之一,永不溝淡,他們撈底之後又如何,大多數有十多個%利潤就會立刻賣走,又會對人說是今次跌市大贏家,以前D貴價貨,他們早已唔記得。

其實,昨日買股票的是孤寒注,買又唔會買得多,贏少少就走,輸就死揸,贏樂都,輸金勞,有資深前輩同我講,昨日最佳做法就是按兵不動,保持足夠現金,待股票終極一跌時便全力出擊,如果股票掉頭向上,以前D貴價貨就輸少很多,現在股票市場上皇帝複姓現金,揸住佢一定要好好利用,千祈唔好浪費,昨日買股票,浪費至極。

雖然總理話國企唔准賣自己公司股票,但他們可以易子而教,賣咗都冇人知,就算知道都未必違規,所以,賣盤仍然陸續有來,再加上那些孤寒注的獲利回吐,值博率不高,所以,沒有必要昨日買股票,如果夠膽的話,在反彈時賣走一些貴價貨,多持有現金,此為上策,不過,不會有很多人認同,而他們所持理論就是未賣即是未輸,又點會賣。我在賭場長大,有三類人賭錢一定輸,孤寒注是第三類,贏咗縮,輸咗就谷,最終都是贏粒糖,輸間廠。

文亮言 - 湯文亮 舊文