恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月5日 星期日

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月5日

實力取勝 - 陳承龍 2017年3月5日


【實力取勝】股市賭枱論(陳承龍)(第114期)

2017-3-5 13:00:58


話咁快2017年已經過咗兩個月,成個2月份,恒指都進帳咗380點,唔算差,而且過咗立春嗰個星期之後,明顯係旺咗,啲板塊就輪住炒,又內銀、又汽車,總之輪住炒。不過一踏入2月last嗰個幾星期,即踏入

業績期,就瀨瀨地嘢,尤其由我隻愛股滙豐(00005.HK)開波拖低個市。雖然個指數唔係回好多,但氣氛即刻差咗。

事實上,炒股票堅講氣氛,正如我以前講過嘅賭枱理論,如果嗰張百家樂枱長期開咗好多鋪莊,有人贏錢,啲人自然會聚埋,行過嘅見熱鬧又行埋去睇嚇,可能原本冇諗過賭嘅,見你咁開咁多鋪莊,都會忍唔住手跟返鋪。其實,同炒股票基本上一模一樣,你試嚇落證券行,有啲散戶根本都唔識嗰隻股票,但係見隔離位嗰位㩒嗰隻冧把升緊,好多時都受唔到誘惑,嚟跟佢一個短炒,好彩就執幾格,唔好彩就輸兩格走人。

不過,依家少咗人落行炒股票,因為資訊科技發達,上網又落到盤,而且依家又多咗好多網上討論區,又有人開WhatsApp群組,專放料炒齊齊炒股票。究竟啲料得唔得?我唔敢講,不過,只要畫面搭夠,通常都會有人跟,同賭枱效應冇分別。反而,個股價跌咗落嚟,叫你買,你通常都唔會吼,就以凱華(00275.HK)為例,早輪跌到落0.17元水平,好多讀者淨係識問好唔好止蝕,冇人敢買,但係近日升返上嚟,就會問追唔追得,堅激死人。

雖然,我哋《策略王》啲畀料模式有啲似網上討論區或其他群組,不過我哋有打開門口做生意,名門正派,呢啲咪叫信心保證囉。再加上巿場對財經資訊的需求大,所以我哋策略王會繼續加大投資,開網台。其實我之前曾經講過,我係唔會搞網台,因為已經有facebook直播,所以無需要加資源搞網台,但之後我哋覺得做facebook直播只sell真人show係唔夠。點都要有電台規模,先吸引到更多人入嚟睇。

今次我哋拍到IBHK香港網絡電台呢個拍檔,都幾好,因為佢哋大部分係後生仔,好有拼勁,再加埋佢哋嘅技術,策略王有望成為本地最強嘅網上財經內容供應商。披露多少少,除咗江小魚會嚟開咪之外,我哋仲搵到前大台女主播嚟開咪,到時應該有啲新鮮感。係咪好期待呢?

講多兩句,雖然呢期個市氣氛差,但只要有一兩隻明星股爆出,大家咪又自然埋位啦⋯⋯我估應該唔使等好耐。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk