恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年3月29日 星期五

中環在線 - 李華華 2019年3月29日



中環在線 - 李華華 2019年3月29日


中環在線:李寶安:王維基唔係競爭對手 - 李華華



李寶安(前排左二)噚日出席無綫與香港寬頻聯合新聞發佈會。譚德潤攝 適中字型 較大字型



王維基嘅香港電視(1137,簡稱HKTV)因「一男子因素」下被迫由電視轉做網購,大台TVB成為最大贏家。搞咗網購幾年,HKTV雖然仲未止蝕,但都吸引到唔少市民用過。開咗咁耐,最出奇就竟然係搵咗Do姐拍廣告,仲要喺大台播,唔少人都驚訝點解出名小氣嘅大台會肯接受。

近排大台參多腳攪埋網購,唔少人認為係追住王維基嚟打,王維基就話「如果市場越來越旺,HKTVmall必定係最大得益者」。有記者問到大台CEO李寶安點睇王維基同公司關係,佢話:「王維基絕對唔係競爭對手,我歡迎佢!佢幫襯我,畀廣告我賺,我衷心希望佢成功!」原來利字當頭,大家都有數講,唔怪得會放生Do姐。

噚日李寶安仲賣花讚花香,話旗下myTV SUPER唔同YouTube,「如果睇30分鐘,(觀眾)會願意睇30秒廣告,會覺得係應份、會enjoy!唔似幾分鐘短片咁一彈出就想交叉,我哋都唔畀交叉!」對於big big channel成立不久已不斷有廣告,李寶安話「雖然係宣傳,但你會唔會覺得厭惡?我就覺得好好笑好好睇。」大台咁hard sell,唔知觀眾又有咩睇法呢。

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com



LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文