恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年5月29日 星期三

MyGut者言 - 徐家健 2019年5月29日



MyGut者言 - 徐家健 2019年5月29日


馬上成為壹會員
會員註冊/登入
【MyGut者言】今日華為 明日香港 - 徐家健


美國今日封殺打壓華為,聽日一樣可以咁對付香港。資料圖片 適中字型 較大字型



香港人不了解華為,但幸災樂禍的實在不少。自美國政府禁止美國公司與一些會構成「安全威脅」的外國通訊業公司合作,華為已遭谷歌、微軟、高通、英特爾、ARM等公司暫停業務來往,之後亦遭SD卡標準的SD Association、無線網絡組織Wi-Fi Alliance等終止成員資格。外媒早前有報道質疑華為是國營企業,近日更有新聞攻擊華為靠抄襲竊密經營。不少港人對此種種封殺的反應是:有請小鳳姐!

上星期我說華為不是國企,引來不少讀者毒舌留言。我的分析很簡單,我未見過一間國企有華為在國際市場的競爭力。我的消息更直接,根據一位90年代初已認識任正非的朋友,任的所謂軍方背景,只是退役前連軍銜也沒有的工程兵。創業期間他的經濟環境很差,當年成立莫貝克這間合資公司,就是因為資金不足。跟多數港人一樣,任只想做生意而無心搞政治。這些消息,當然只是朋友片面之詞。然而,你的幸災樂禍,又憑甚麼客觀證據支持呢?

女友Babe再突破盲腸:「華為俾外媒翻舊賬,話佢抄襲竊密。不過呢啲官司爭議,唔係蘋果高通呢類資訊科技公司都經常告來告去㗎咩?」我幫理不幫親:「官司人人有,華為特別多啩。」Babe再問:「真係特別多,咪告多幾次囉。點解要封殺?仲要做埋輿論一唱一和?」我再提醒愛人:「Everything is fair in love and war,我愛你仲邊使講道理?打緊仗就係道理。不過記住,人哋今日封殺打壓得華為,聽日一樣可以咁對付香港。到時大陸人食草,香港人準備連草都冇啖好食。」

徐家健
美國克林信大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周三刊出



MyGut者言 - 徐家健 舊文