恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年6月25日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年6月25日



金手指 - 孫柏文 2019年6月25日


【金手指】股東抗議其實有用 - 孫柏文


俄鋁主席Zonneveld(右)上周四股東會後,主動搵孫柏文傾偈。 孫柏文提供圖片 適中字型 較大字型



上周,孫柏文喺本欄曾經預先宣佈會去上周四嘅俄鋁(486)股東會,同時話過我會著住件印有「冇息派、冇計傾、Where"s Our Dividend?」嘅T恤去。我諗住分分鐘俾實Q阻止入場,但居然順利畀我開會。到股東發言時間,我第一個舉手,我一起身,在場人士見到我件T恤都笑一笑。

我哋呢啲香港人,當主辦單位聽意見嘅panel坐咗梁愛詩(俄鋁獨董)喺到,心裏都會有個佢哋將會當我發噏風嘅感覺。不過,我都照樣分享對業務、現金流、俄鎳股權等嘅睇法,特別係喺舊年,我哋呢啲香港股東都受盡欺淩,但都不離不棄,忠心如一。我最尾問:「所以今日我條問題係,我哋啲派息呢?」一問,在場嘅股東們,即時熱烈鼓掌!我好滾動啊。

佢哋嘅財務總監答,計過數,如果鋁價喺現水平企穩,就應該派。咁佢哋歷史都係每年中期業績派一次息,即係可解讀成鋁價到八月尾,董事局坐埋睇中期盤數時唔再跌,就會派。

當然,呢啲都係估估嚇。我覺得佢哋會派嘅最大理由,就係主席Zonneveld一宣佈散會,就即刻走埋來搵我傾。當我問佢可否合照時,非常歡迎(上周五李華華登咗上報)。試問,一個二月先上任,到中期都冇派息諗頭嘅公司主席,會唔會敢一散會就搵著住嗰件T恤嘅股東傾偈合照呢?咪就係囉。市民抗議多數唔work,希望股東抗議得啦。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文