恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年2月9日 星期二

MyGut者言 - 徐家健 2021年2月9日

MyGut者言 - 徐家健 2021年2月9日


MyGut者言|十萬個激勵女友的炒股貼士(徐家健)



■長命的人需要長期投資高回報,為兩性金融平權,激勵女友的炒股貼士何止十萬個? 資料圖片

當情人節遇上初三赤口,我決定以文字代替言語,向Babe深入淺出分享一些經過象牙塔驗證的炒股貼士。以避免激嬲女友為大原則,讓我先解釋一下激勵女

友的必要。男女大不同,美國統計資料顯示,女性參與股票投資的比例一直比不上男性,近年這差距雖有收窄之勢,但炒投差距背後的財富收入、風險態度、金融知識等兩性差距,都阻礙著「婦女能頂半個市」。問題是,股票投資的長期回報實在跑贏其他資產,而兩性炒股差距背後還有兩性壽命差距。長命的人需要長期投資高回報,為兩性金融平權,激勵女友的炒股貼士何止十萬個?

給女友第一個炒股貼士:短炒,在財政預算案公佈前避之則吉。研究發現,宣佈降低股票印花稅的一刻,利好消息公佈對以短炒為主的股票價格有更明顯的刺激作用。多得前財經事務及庫務局局長馬時亨一句「調高股票印花稅可行」,受即日鮮追捧的港股價格將受到更大壓力。

趁赤口我對Babe綿綿情話:「馬蒂斯同畢加索講過,我哋要密密傾,因為當我哋事旦一個瓜咗,到時剩底嗰個會發覺有啲嘢唔可以再同其他人傾訴。」她以年初三的語氣回應:「你想激勵定激嬲我,密密傾使乜深入淺出,係咪笑我金融BB班?」我讚她醒過馬教授:「印花稅係一種減少成交嘅『托賓稅』(Tobin tax)。但仙股教授話,你唔會因為加咗印花稅而唔去炒股票;你只係覺得股票市場值得投資、你覺得有機會賺錢,你就會密密炒。Come on Babe,不如你叫佢順便同特首解釋下,住宅印花稅減辣對樓價應該都冇影響。」然後,林鄭嬲咗佢。

-----------------------------
掌握理財智慧 感受生活品味
investMAN全新網頁 優雅登場

-----------------------------
點擊即睇《Bitcoin投資入門手冊》
一書盡覽新手必讀資訊
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
-----------------------------
支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁!

MyGut者言 - 徐家健 舊文