恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年7月23日 星期五

感說涼話 - 唐問涼 2021年7月23日

感說涼話 - 唐問涼 2021年7月23日


唐問涼:借唔到錢買樓令樓價難大跌
唐問涼:借唔到錢買樓令樓價難大跌
【專訊】有老友話,香港樓市在經濟好的時候仍然升得很慢,在疫情過後,有大量港人離開,樓盤充斥市場,樓市一定會下跌,他替我擔心。我覺得很奇怪,點解老友唔替自己擔心,反而替我擔心,原來老友只得一個自住單位,無論樓市升跌,

都唔會賣走,否則就要租樓住,條數點計都唔劃算,所以不用擔心。

唐問涼:借唔到錢買樓令樓價難大跌
【專訊】有老友話,香港樓市在經濟好的時候仍然升得很慢,在疫情過後,有大量港人離開,樓盤充斥市場,樓市一定會下跌,他替我擔心。我覺得很奇怪,點解老友唔替自己擔心,反而替我擔心,原來老友只得一個自住單位,無論樓市升跌,都唔會賣走,否則就要租樓住,條數點計都唔劃算,所以不用擔心。

感說涼話 - 唐問涼 舊文