恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年3月15日 星期二

士佳說 - 張士佳 2022年3月15日



士佳說 - 張士佳 2022年3月15日


【#士佳說 】張士佳:質海味
【#士佳說 】張士佳:質海味


​年初無事無幹,我覺得港股算平,但其後期指突插穿農曆新年底,知事有蹺蹊,但講不出個所以然,一真正開火,冇得講,幾平都唔可以買,除非可以唔理357年,尋日我寫美團,跌咗成日,觸及唔到我所講嘅買入條件,想買的投資者樂見愈跌愈平。另外,尋日我死好命,把握20113沽到,日光日白有充足時間通知到的學生,呢段唔使輸仲有得執。當然唔少投資者都仲有好多持貨,成日會問自己夠恐慌未,跌夠未?班大戶玩夠野未?點解美股唔跌,港股係咁跌,唔通俄羅斯冇得沽,就走嚟沽港股,要知道尋日唔係散戶沽,散戶只係喺度食花生兼自怨自艾,積極沽嘅反而係大戶,因為散戶沽通常就會大裂口低開然後彈返上嚟,昨日唔係咁,除咗第一浸,其他浸浸落,不問價沽;噉點解驚執輸嘅反而係大戶呢,又有人話係因為港股已經變左唔係國際城市,如果係都唔解尋日一夜之間變嘅啦,呢啲咁高深嘅嘢,我又邊度識吖。窮極無聊,無野寫,不如一陣八下我屋企附近幾班太太團嘅明爭暗鬥俾大家聽好過。不過,講番小小股先,#330有盈喜,但風頭火勢,我會高開走些,手上貨已唔多,穿㡳就斬,走埋呢隻,等裂口高開先算,不過,睇黎一個上升裂口頂唔住,到時先算。呢幾日价殘,我都仲出,甚至踩埋果D高估值一腳,點解呢?

話説,我住開嗰頭,有幾班師奶,都係喺屋企攪雀局抽水,抽水最多係阿May,Chloe近年服務好,多咗人去打牌,名聲追緊上嚟,Swan以前都係抽水老大,但近年收入已大不如前,阿May唔係好睇得起阿Swan,但就成日好憎Chloe,覺得對自己好大威脅,以前表面和好,但後來口和心不和最後,直情面左左。師奶MAY最搞野,成日周圍潑火,以前想搞亂Chloe個局,但Chloe頂硬上,May冇佢符;與其係噉佢就暫時擺低Chloe,改為夾埋班太太團,搞swan,話佢嗰度啲牌唔啱規矩,叫大家唔好去Swan屋企打牌,自己喺外邊開局又唔受Swan玩,Swan嬲到震,充公曬班太太留喺佢屋企嘅海味鮑魚呀海參果D,阿May不嬲又唔係擺好多嘢喺Swan度,反而班太太團同Swan都有小小交易,以前成日去第度打牌擺低好多鮑魚呀遼參呀喺班太太屋企,而家攞唔返,畀阿美MAY搞到雞毛鴨血。

阿May見得米,又唔使勞氣,又唔使開拖,都可以搞到周圍雞毛鴨血,自已又冇乜事。食髓知味,呢招使得,佢就諗住再用呢招對付Chloe,班打太太知道May佢嘅野心,一旦玩杯葛,佢地怕Chloe學Swan沒收晒佢地放喺Chloe那裏的海味,呢啲鮑魚佢哋以前低價買落,喂而家與其有機會冇曬,噉就唔理喇,賣得一個錢得一個錢,幾咁平都照賣,所以不問價沽,否則第日幾多前景都唔關自己事啦,D海味遲D隱時都唔屬於自己嘅。阿May亦等埋班太太先出招,到時玩杯葛,有恃無恐,唔怕你沒收。

我點解知咁多,其實我都有份打牌,我又為食,下班太太買曬啲海味所以自己有時都買返啲嚟食,前一排見d遼參都平曬咪買啲囉,點知原來玩緊咁大鑊嘅嘢,我呢兩日都掟埋一份,不過我心血少,係噉意嗻。班太太怕老公返嚟唔見人,四點就收場,四點以後就冇得賣海味,所以我日日就偷呢啲空檔,湧出去買返轉,買完就食,都頂得下肚。

講番阿Chloe,佢都唔係省油燈,明知你班太太不問價賣海味,唔通佢托高個價俾你沽咩,分分鐘佢質埋一份等你賤賣啲添啊,諗返起都覺得Chloe高,舊年佢已經係噉質啲鮑魚燕窩出嚟,又話呢D膽固醇高又話嗰個有反式脂肪,長食對小朋友冇益,呢度唔啱嗰度唔啱,搞到啲海味跌曬價,我都唔明點解要噉做,尋日嗻嘛,風頭火勢,佢仲話你違反食物標籤條例,要巨額罰款,又踩多腳,而家睇落都有啲毛管戙,Chloe係眯咁高呀?佢直情樂見海參鮑魚大跌價添啦。

阿MAY做咗咁多年抽水一姊,當然唔係浪得虛名,佢係吼正你Chloe近日周身唔舒服,周圍出事,先至突然出招,加上Chloe屋企鬼咁多人,有啲人想做屋企揸FIT人,都唔知幾想Chloe周圍出事,籠裏雞想冇事就難嗻想出事就好容易,所以Chloe被搞到七國咁亂,唉算啦人哋啲家事都唔好提咁多,講得多都冇乜益.......

咁阿May幾時搞完Chloe呢?而家唔係咁單向,係Chloe都唔想亞May班師奶走得好价,第日大把本錢係阿May度東山再起,你走呀我質添,所以海味价尋日跌咁快,而家要等,等跌到個價吸引到唔關事嘅海味商,唔理你阿May Chloe,橫掂啲海味擺得,第日個价始終會升返,要佢地買齊先,但買嘅嘢可能就唔同曬,嗰班太太團以前買落太多海味,都有排沽,但唔係要一鋪過曬嘅;Chloe都底厚,而且May自己都一樣籠裏雞,一鋪搞唔完,今次Swan只係演習,唔頂得幾耐,事情好快過去,海味价咪上番D,但比May知道呢條蹺work,有排攪,咁死啦,我地咪唔駛買海味,咁阿May班客不嬲都只係鐘意食鮑魚海參,咁到個價太賤,既然May走Chloe質,in the mean time,夠膽嘅不如跟住隊鮑魚海參,膽汁少,底又唔夠厚嘅,就等住先,唔能夠幾年唔理鮑魚海參價嘅,就不要手多,等到反彈嘅時候,你就唔好再買鮑魚海參,轉為買花膠燕窩冬蟲草嗰啲囉。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com