恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年5月4日 星期三

士佳說 - 張士佳 2022年5月4日

士佳說 - 張士佳 2022年5月4日


【#士佳說 】張士佳:馬某的十三蕉
【#士佳說 】張士佳:馬某的十三蕉


尋日開市不久,市場傳杭州

""馬某""被捕的消息,我即同学生講惹人遐想,市場嘅人咁都會信,我解讀謂揾位買阿里巴巴,說時遲那時快,買唔夠五份一,阿里股價已一蚊一蚊咁上,其後胡錫進話唔係馬某,係"馬某某"",央視隨後亦作更正為""馬某某""澄清,一開始漏出呢個消息嘅人究竟係邊個,呢個人好有問題。

在此之前,我無巴巴在手,只有美團,難得有“馬某价”,就出手炒下,巴巴自出事以來,我揸過一次,沽就有好幾次,揸果次係捧芒格場,好在圖叫走,但也擺低了十巴,信圖好過信人,香蕉無次征服到,十二次香蕉即係有十二次沽空机會,現在又在挑戰香蕉了(第十三次),係傳出停監管後的第一次,睇下今次能否挑戰成功,如果可以就係否極泰來,否則到時又係一次沽空機會。至於點樣可以征服到,有兩個條件,學生亦都可以溫故知新喺群組裏邊答下,開市時我開估;粉絲應該答唔到,唯有到時搵機會再提下。先前12次,唔好話兩個條件,#9988連一個條件都冇辦法完成,ATM之中,只有M #3690能夠做到一個,所以抗跌力好些,收市後又有報導紅杉的沈南鵬在一個月內兩度減持美團股份。今次減得多,沽左近4300萬股,其實過去一年幾,都減左十幾次,時多時少,不過今次特別多,睇下今日美團有幾大影響,如果仲可以有得升,都幾強。




圖﹕阿里巴巴 #9988
美明宣佈加息,一定再加口術,美股難好,反而內地因疫情影響,經濟較難搞,必定鬆手監管,美加息應該係低買,博反覆上昇之局,如果今次都升唔到,就麻煩了。

由於中國政府強烈表明要谷經濟,除了科技股之外,各受惠行業都有可能輪流炒一轉反彈。今次維穩主舵的是主力房地產,各地鬆綁樓市的限購、降低首付步伐加快。仲有放鬆提高公積金貸款額度、契稅補貼等舉措。有利好政策照亮下,前兩日#688中國海外在我止蝕邊緣,陽燭拗腰上,另一持股#1668亦即發力,資金見況,再追捧基建建築,如中國建築國際#3311,中國中鐵#390及中國建材#3323等,在之前在跌市中都四平八穩,留意今次反彈應會再有力突破。

此外,匯聚科技#1729,我群組都附圖提過值得冒險,一直都有注碼在守候突破,尋日升15%。講多些公司背景,主要製造及供應各種銅纜和光纜電線組件、網絡電線及特種線產品,廣泛應用於電訊、數據中心、工業設備、醫療設備、網絡電線及汽車配線等。A股蘋果供應商立訊精密002475.SZ出手拓展, 持有匯聚科技13.8億股份並進行收購, 立訊強調,未來將與匯聚科技在精密製造、數字化管理、經營理念和客戶資源等方面相互賦能,持續提升在新能源汽車概念長線佈局,有助於相方公司業績的增長。

#1729匯聚科技一星期升近六成,缺陷係總市值只有30億港元左右,但亦都係由於咁,我在sun channel節目中都有提及炒有前景溢價平的細價股,大家自己做下功課,之前亦有炒低溢價的#330思捷,近期又行得快左,就可不斷炒不斷關注,兩隻都係吼低揸候高食完再撈之選。仲有提一提啲教育股溢價都非常低,有幾隻都在虎視眈眈,做下功課。

編按:疫情中,個市又唔得,Sir停左開班一段日子,期間好多朋友查詢再開班日期,現在個股在低位蠢蠢欲動,我們會在五六月開一班,有興趣嘅,請用報名link留位。

報名及留位連結:https://bit.ly/3OSJj7h



士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com