恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年7月19日 星期三

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年7月19日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年7月19日


唐問涼:老闆想賣盤 先要整好盤生意
唐問涼:老闆想賣盤 先要整好盤生意
【專訊】在星期一打風期間,去了一間小店食晚飯,記得大約半年前去過那間小店,當時的食物質素很差,服務很差,小店老闆話生意很差,打算賣盤畀人,問我有冇人有興趣。我話現在咁嘅環境,小店又蝕緊錢,我相信有興趣的

人很少,如果打算賣盤,首先要做好盤生意,做餐飲不外乎招呼與食物質素;在招呼方面,如果客人有投訴,千祈唔好同他們爭拗,因為換過一碟,成本不是太高,而食物質素主要是新鮮,分量要夠,客人是要儲番嚟,當有足夠生意以及利潤,才考慮賣盤,當時小店老闆話多謝賜教。

唐問涼:老闆想賣盤 先要整好盤生意
【專訊】在星期一打風期間,去了一間小店食晚飯,記得大約半年前去過那間小店,當時的食物質素很差,服務很差,小店老闆話生意很差,打算賣盤畀人,問我有冇人有興趣。我話現在咁嘅環境,小店又蝕緊錢,我相信有興趣的人很少,如果打算賣盤,首先要做好盤生意,做餐飲不外乎招呼與食物質素;在招呼方面,如果客人有投訴,千祈唔好同他們爭拗,因為換過一碟,成本不是太高,而食物質素主要是新鮮,分量要夠,客人是要儲番嚟,當有足夠生意以及利潤,才考慮賣盤,當時小店老闆話多謝賜教。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文