恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年7月24日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年7月24日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2023年7月24日


唐問涼:做地產 愈叻借錢愈易死
唐問涼:做地產 愈叻借錢愈易死
【專訊】以往有不少老友話我做地產太落後,唔識得借錢,唔識得玩財技,得閒發嚇債,用別人的錢來投資,這才是做生意之道;他們話我咁樣做法,大極都有限,我唯有話已經盡曬能力,如果借得太多,萬一利息上升,銀行追差額,隨時

「一鋪清袋」,我寧願穩穩陣陣便算數。

唐問涼:做地產 愈叻借錢愈易死
【專訊】以往有不少老友話我做地產太落後,唔識得借錢,唔識得玩財技,得閒發嚇債,用別人的錢來投資,這才是做生意之道;他們話我咁樣做法,大極都有限,我唯有話已經盡曬能力,如果借得太多,萬一利息上升,銀行追差額,隨時「一鋪清袋」,我寧願穩穩陣陣便算數。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文