恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2023年12月29日 星期五

勁一專欄 - 諗sir 2023年12月29日

勁一專欄 - 諗sir 2023年12月29日


諗SIR專欄︳2024年業主將四面受敵 賣樓放盤點做先掂?

廣告
2024年, 為何賣樓和放盤要找我們? 24年東南西北在香港都有新盤繼續開賣。新鴻基在十四鄉沿西沙路的項目其實已經建好。我親身看過,當地地價平均成本只是4000多元而將會賣的單位9000多個。9000多個單位是什麼概

念呢?其實近乎沙田第一城這麼多單位。至於北面有古洞站的地皮。麵粉價介乎6000至7000元,由不同發展商持有。其中有地更答應了政府24年要開售,所以對一般二手樓業主你可想想經紀在放盤時究竟他是否真心想推你個二手? 定係不用傾價的一手單位? 花時間推二手和你同買家慢慢摸價仲可能臨尾傾傭? 呢集我地將會教業主是如何自保。

閱讀全文
至於在南邊啟德也有不少的單位是可供售賣。最近開盤呎價三房1200-1300萬都有。估計令二手有點壓力。至於在西面的不用說了,YOHO WEST未賣哂,之前出2Q都清袋,不過出盤前天水圍二手係冰封成得既當中唔少係跳樓價。我地近月促成了一單成交,業主的單位原本是很獨有的,700幾呎就有四房,只是景觀上有些缺陷。但最後花了大半年才賣出。拿,轉頭我會再講下另一單漏水樓點賣。先說阿伯其實他的單位在個二十幾年屋苑仲要海訪,不過他的單位最困就是景觀是望內園景見網球場,不是最低層都有十幾樓。他的單位七百多呎有四房在整個香港來講都是少有。為何阿伯開到這麼便宜還要等呢?

留意四房我們學生是買來就是做學生宿舍,所以景觀對於他不是一個問題。而阿伯做錯了就是屋裡面喜愛放黃燈膽仲要成日夜晚先有樓睇。單位是木地板唔反光仲要本身都擺了一些雜物,淡黃燈泡看得屋多你就知道顯出會暗,再加上雜物影響景觀。你想想租一個迷你倉放著的東西才幾百元,但很多人就是懶搬。不過你再想想如果屋子如受歡迎你早一季賣出賺返幾百萬,拎去做定期一季都有幾萬利息了,夠哂你遮蓋迷你倉的錢而且你搬東西的時間是有幾浪費呢?至於在議價方面由於不多人出價所以阿伯業主處於較為弱勢,最後我們的學生放了張票磨了一段時間,再用些技巧就為屋苑創了個新低價。相反我地亦同樣有經驗叫業主唔好做咩野同埋臨場為業主傾高個價! 你可以去買樓易APP免費放盤同我地開始聯繫。

另外一個案例,點明明漏水樓都照賣到? 業主咪就係關左水電標錶而經紀就說這間屋子業主都不在香港,放了段時間因為要移民可以平些比你,有些業主識得玩,尤其之前揸成堆貨個D,有師傅TEAM同佢把屋清空再執一執,新油過的新油漆味很多客人看樓睇表面認為買左慳裝修,再比經紀主動減傭下就中招! 當然這世界沒真。減傭。如果某單位做了是白做,那經紀點解唔花時間就另一單呢? 當然經紀最後問業主拿回少收買家的傭金。講返我地買樓易APP的新功能點樣幫到你? 買樓易APP有極受歡迎既每區經紀手記,例如荃灣區經紀手記唔好講每日更新,隨時成個下晝同你報告當區議價戰況、仲有有咩新盤返同落價,而家成萬個用戶用緊呢個APP仲要按區搵樓,方便放盤既業主配對到搵開你個區既準買家。你想係買樓易APP放盤只需DOWNLOAD APP自己放就可。你亦可留自己聯絡或者等客按制通知我地叫你都可。近日我地買樓易app功能再升級,用戶可以擺盤仲可放一些有關投資或買樓文章,按「我」TAB我睇返自己擺個既盤同盤,歡迎經紀或業主擺盤。買樓類型文章例可讓你看熟當區有什麼稀有開則幫你做足功課才開始看樓,省卻看樓時間。亦可以按你的屋苑加開則顯示最近成交,例如我想要睇凱旋門全部一房成交,一目了然。還可以和看屋苑的事故單位及對你心儀的單位兩秒獲得四大銀行估價。那麼多功能只是免費,可以掃QR CODE就開始下載app啦,成萬人用緊,幫你既單位免費曝光自主控制!

免責聲明: 本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼、長者咭、樂悠咭、傷殘津貼、申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋。

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?
首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣、日元兌港元、英鎊兌港元等等。

圖片來源:資料圖片
勁一專欄 - 諗sir 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.edigest.hk