恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2024年3月14日 星期四

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年3月14日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年3月14日


唐問涼:拍賣火了 圍標的人散了
唐問涼:拍賣火了 圍標的人散了
【專訊】有老友問我有冇從拍賣場買物業,我本來想話冇,但很多年前試過一次,當時樓市很旺,我貪玩走去拍賣,並以底價舉手買其中一個工廠單位,但唔知點解,竟然冇人承接,就知道自己中伏,唯有頂硬上買下那個工廠單位;好彩唔

使幾耐,可以賣走那個單位,並且有不俗利潤。自此之後,唔敢再到拍賣場,說到底這不是我搵食的地方。

唐問涼:拍賣火了 圍標的人散了
【專訊】有老友問我有冇從拍賣場買物業,我本來想話冇,但很多年前試過一次,當時樓市很旺,我貪玩走去拍賣,並以底價舉手買其中一個工廠單位,但唔知點解,竟然冇人承接,就知道自己中伏,唯有頂硬上買下那個工廠單位;好彩唔使幾耐,可以賣走那個單位,並且有不俗利潤。自此之後,唔敢再到拍賣場,說到底這不是我搵食的地方。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文