恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2024年8月12日 星期一

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年8月12日

感說涼話[撮要] - 唐問涼 2024年8月12日


唐問涼:有淚不輕彈 只因未到傷心處
唐問涼:有淚不輕彈 只因未到傷心處
【專訊】在過去一年,我寫咗不少關於銀行call loan文章,我希望銀行在有足夠抵押品之下,唔好向準備還款客戶call loan,否則有可能影響香港經濟體系。當時有不少人不同意我的講法,認為只是我個人問

題,大家唔理,唯有自己做好準備,將部分資產賣走,降低借貸比率,所以,雖然是辛苦,但仍然未被銀行call loan,真係托賴。

唐問涼:有淚不輕彈 只因未到傷心處
【專訊】在過去一年,我寫咗不少關於銀行call loan文章,我希望銀行在有足夠抵押品之下,唔好向準備還款客戶call loan,否則有可能影響香港經濟體系。當時有不少人不同意我的講法,認為只是我個人問題,大家唔理,唯有自己做好準備,將部分資產賣走,降低借貸比率,所以,雖然是辛苦,但仍然未被銀行call loan,真係托賴。

感說涼話[撮要] - 唐問涼 舊文