恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年11月20日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年11月20日

金手指 - 孫柏文 2012年11月20日

金手指:澳元貴但唔沽得 - 孫柏文
上個禮拜,孫柏文?澳洲因交通遇到嚴重問題,所以搞到脫稿,在此要衷心多謝周顯兄拔筆相助,亦向有關同事們道歉。

澳洲之遊,大開眼界且得一結論,澳元離譜。呢次旅程,最主要係要感受澳洲經濟狀況,同𠵱家?香港後生群爆紅?working holiday計劃。

落飛機??架租車後,就開車搵朋友。??陣後?公路旁有間七仔,咁就入去買汽水,點知一doot,一支?我深水?屋企樓下士多賣4蚊?減肥可樂,要33蚊港紙一支!仲要間間都係咁貴。

資源豐富掘極都有
澳洲已經去到一個除鐵礦、A1和牛外,冇?係價錢上有競爭力?地步。最令我有咁感覺?一刻,就係第二晚?backpackers旅舍12人一間房時,有個美國仔同房吹水時慨嘆一句:「呢到乜F?都好F貴。」連美帝代表都咁講,我呢個被其餘11人視為強國?代表,就好想諗點沽爆澳元。

不過回港後再諗,呢個盤唔做。原因好簡單,澳洲掘極都有,真係吹佢唔脹。就如長沽日本政府債買日本政府爆煲券一樣,長沽長輸制唔過。

至於去澳洲做工?work holiday計劃,我親身訪問幾個來自香港同台灣?參與者。其中香港來?位女仔曾係《蘋果日報》編輯,以前?筆搵食,現揮屠刀?屠場宰牛。

我只可以話,如果你冇?外國生活、留學過,就一定要去。因為呢位港女成熟程度、處事方法都大大改進,淨係英文勁?好多都值回出國時間。佢話家參加我?獅子山學會搞?國際研討會,都完全聽得明。連鄉郊地方人工高、儲到錢?好處都唔使講。不過最重要係,你去到外國做?,先知點解香港得,唔使再做??嚇嚇開口「要政府學外國」?廢青。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:後市睇實庫存量 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:
威勝勢強吼位買 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年11月20日 舊文