恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年9月30日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年9月30日

金手指 - 孫柏文 2014年9月30日

金手指:中央冇香港會點


■香港經過一浪又一浪?催淚彈後,令人懷疑一國兩制會玩完嗎?資料圖片



無能。真係好無能,廢過廢柴。點解可以由幾十個學生爬圍欄,?48小時內變成香港1997後最大一場憲制危機(你唔好同孫柏文話你?星期日晚,一浪又一浪?催淚彈後,?人不但唔散仲要越來越多人,佔據越來越多地點時,冇諗過解放軍會否介入結束一國兩制)。?周末前,有?人話我?冇,亦唔應該有乜特殊地位,只係個直轄市。三權又話要合作。我都唔講以前例如冇?香港,邊度會有愛國商人,因為運用砵典乍定下來自由貿易天條,不顧聯合國制裁,畀佢運物資返大陸去抗美援朝?

一國兩制玩完影響大
今時今日中央唔係好想將人民幣國際化咩?但?人民幣就要將?人民幣泊??例如債券?資產度。故當年中央叫上海搞,叫佢?整個場畀人發人民幣債券,叫熊貓債券。點知屁都唔響個,因冇一個有腦?央行或金融機構,會信你個?上海?法庭,因為有人唔還錢點告?過?一排後就叫我?試嚇啦。最後點?咪就係點心債同國際貿易用人民幣?百分比不斷上升囉!冇司法獨立香港點幫央央大國崛起呀?一個有人信?司法制度,唔係血拼商場,一年半載??錢就可以起出來。做到儲備貨幣好過百架航空母艦。香港一國兩制玩完,人民幣仲想做儲備貨幣?仲要最惡頂係你搞唔掂,畀我?搞,搞到後仲要你班啦啦隊出來話「祖國明益香港人」、「冇中央扶持香港老早玩完」!聽到你唔會學前晚?人咁咩?就算黃之鋒、戴耀廷叫你返屋企,你都照樣出去遍地開花啦?

最後講關於酷派(2369),尋日話中移動(941)減補貼所以又俾人掟低。我要重申,呢個唔係益中移政策,呢個係保護主義幫?好似酷派?國產機商政策。因以前補貼係零機價,每月交月費,而家係真金白銀買機後補貼月費。當你掉轉時,機越平越著數。咁平機係乜?咪就係酷派囉!記得,股票只要夠抵買,核廢料都買得,股票貴時,完美?公司都唔掂得。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文