恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年10月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年10月14日

金手指 - 孫柏文 2014年10月14日

金手指:我已經清倉!


■筆者感覺有危機將發生,特別是美股,將會在數周內出現大調整。資料圖片



雖然有好多?想講,但股市太多事,入正題。孫柏文首先要話?係,我有感覺特別係美股,將會?數周內出現大調整,甚至股災,因為所有條件已齊。論貴唔貴,美股係貴,不過唔係破紀錄?隻貴(美股?87股災時,其實同而家差不多,即係平過2000年好多)。不過,近年托美股托得最厲害?因素,就係企業回購股份,呢個勢似完。因為近年佢?趁低息,不斷借錢去買自己?股票,但就算國債利息係咁跌,佢?發債?息率反升,令回購股份購買力?資金鏈開始斷裂。

伊波拉恐變黑天鵝
呢個情況出現係因為量化寬鬆印鈔結束,故大家睇到?係美元不斷升。老早已經有人話聯儲局會靠出口術耐不耐托市,但最令我擔心?係,上周中聯儲局真係出口術話「市場高估加息速度」托高個市後,效力得一日,之後又係咁跌。近年?美國信貸又出現?2007年前?怪象,即完全唔應該借到錢?人又能大量借錢,又令應該借到錢?人借凸。即係又萬事俱備。黑天鵝仲有伊波拉,如果市場?未來數周反映年底全球擴散機會,會點?

仲有,大家能睇得透大陸嗎?雅居樂(3383)主席都唔得閒聽電話?當然,可以係咩周永康因素,不過可能係資不抵債風暴來臨。連大陸遍地開商場?恒隆地產(011)都忽然賣倉底?君臨天下單位,搞乜?點部署?我自己除????出來長??股票同個別牛證外(因為睇錯,原來市升番都有得止咳),已經清倉。而家淨係得聯儲局重啟量化寬鬆再印先可阻止。

最後,要交代早幾個禮拜叫大家不問價追?酷派(2369)同彩星玩具(869)。我自己?上個禮拜,當佢跌穿兼?今年新低位收市時,被止蝕,被重創。我對大陸4G概念都仲係極樂觀。不過當酷派股價有咁?走勢時,極有可能間公司有??我係唔知。我對彩星玩具反而樂觀,不過美股如果?市,佢一定一齊落,候機再入。留得青山在,那怕冇仇報?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文