恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年10月21日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年10月21日

金手指 - 孫柏文 2014年10月21日

金手指:香港令大陸人上街


■香港的雨傘革命被內地新聞封鎖,內地股民自然蒙在鼓裏。資料圖片



27年前?今日,香港正停市四日中。到今日,孫柏文同大家又活在大時代。上周我講過話已清倉,今周冇變。上周亦講過點解,原因係相信數周內美股會出現大調整甚至股災。結論係得聯儲局重啟量化寬鬆再印先可阻止。我篇文出街後美股真係開始大跌。可能係咁,聯儲局分行經理就上周出口術話「我?可以年尾加印」,一講美股彈。同一條友?10月6日先話會比市場預期快收緊,一周後就轉?。黐線。最弊亦同時好彩係呢條友冇投票權,所以如果到10月尾聯儲局會議時,佢?完全當呢條友透明,美股凶多吉少。

新聞封鎖禍及股民
今日想提嚇一國兩制夢之香港改變大陸。當大家以為香港對大陸改革開放再冇貢獻時,我?現已做好解放木馬。係乜?就係滬港通。點work?資金要有效分配,資訊自由流通極緊要,如果唔係就唔會狂打內幕交易。大陸係冇新聞或資訊自由,微博連「雨傘」一詞都block。假設滬港通開波,大陸股民湧港,點知雨傘運動旺角場有乜差池,港股暴跌,大陸股民連輸錢點解輸都俾國家block?,仲唔?浦東暴動?香港仲唔成為改革?外來勢力,慫恿?大陸人上街造反?到時一係收返滬港通,一係開放大陸資訊流通。估唔到,一日?大跌市對「喚醒大陸人」?效果大過梁國雄議員及所有左膠一世?做show。

最後想講雨傘運動。香港法治係我?張皇牌,李嘉誠先生都驚冇?呢樣?,所以我見警察行私刑時極沮喪,不過同時我亦反對行政機關同霸街人士傾特赦,因為呢個同私刑有異曲同工之效。差人應該拉人,之後落charge,令我?香港人可以講出最文明的一句:「法庭見,等官判!」

施永青話要人大常委收返報告就要推翻中央政權,我只可以話don"t give us silly ideas,因香港某?人?知識加?乜獨人士條難命時,要驚就唔係驚旺角亂,而係大陸?機場、口岸、煉油廠。唔使外國勢力介入,大陸都會一發不可收拾。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文