恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年4月1日 星期三

投資二三事 - 周顯 2015年4月1日

投資二三事 - 周顯 2015年4月1日


周顯 [昔日新聞]
》 老闆炒股 自製不在場證據 (2015/04/01)
老闆炒股 自製不在場證據
2015年4月1日
【明報專訊】話說有一次,一名老闆找了一個秘密地方,很鄭重地同我說﹕「喂,阿周顯,我明天去邊度邊度旅行了。」




我心想﹕「?X!你去旅行,又唔係請我去,做乜鬼特別約我出來講,?撠陋竻?灡伅﹛A要知道,I am a woman"s man,no time to talk。」

第二天,他的股票突然大升特升,升到阿媽都唔認得,我沒有買這股票,當然是?K心個?K。

又過了兩個星期,老闆終於旅行回港,我再見到這名老闆,馬上捉住佢質問﹕「老闆,唔係化,你隻?炩}車,竟然唔講過我知,咁我點做你條靚呀!」老闆說﹕「?鶪擃}同你講?驉A我去旅行囉!乜你get唔到咩?」

有人謹慎入微 有人無法無天
事後,我同我的課程經理人Phemey講起這個故事,嘆氣說﹕「估唔到家陣炒股票,同黑社會劈友一樣,要個大佬離開香港,先至炒得。」

Phemey說﹕「阿邊個老闆,?鰣輕韎A都唔講,都要去?鷟D門,先至亂嗡廿四,都唔知點解。」

我說﹕「這個我都可以理解?鵅A縱使是犯罪,只要犯罪地點不在香港,香港警察都好難拉人控告,不過,做到咁驚青,使唔使呀?」

話說有一名股壇奇才,手頭擁有十幾隻殼,同他吃飯,他大大聲咁講﹕「今日呢度,唔犯法的事唔准講!」據說有一次,他曾經同手下打賭,要手下的其中一名上市公司主席打電話給監管機構的職員,以粗口問候其親人,無法無天到了極點。這可以見得,在股壇,有的人小心謹慎,有的人卻玩「你吹得我脹咩」?總之就是各師各法啦。

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文