恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年1月7日 星期四

投資二三事 - 周顯 2016年1月7日



投資二三事 - 周顯 2016年1月7日


周顯 [昔日新聞]
》 周顯﹕接配股不立刻沽 基本「禮貌」 (2016/01/07)

周顯﹕接配股不立刻沽 基本「禮貌」
2016年1月7日
【明報專訊】有很多時,我獲配售了一些股票,又或者是,常常有一些老闆說﹕「喂!阿周顯,等我醒番三兩球平貨給你,等你同我一齊玩?啦!」







一般來說,我拿了這些股票,都不會馬上沽貨,原因很簡單,這是市場上基本的「禮貌」。當然也有一些朋友,收到平貨後,見到股價猛升,即刻沽貨賺錢,有時可以贏到一千幾百萬?w。但通常馬上會接到電話﹕「你條……(下刪兩字),你咁咪等於?鬺畯茞?]度拿錢,你唔好直接叫我寫支票畀你!」

好多人都寧願為了錢,少了朋友,但我不會這樣做,所以我無人咁有錢,但襟撈好多。所以,我在收貨以後,很多時都是任由股票升到天咁高,都忍手不沽,除非它跌了下來觸及「警戒線」,非止賺不可,又或者是已經坐?鬫n耐好耐,一年半載,這時沽出,就算賺大錢,都叫做畀足面?魽C

街上買街上賣 無道德包袱
簡單點說,如果你獲配新股,升10倍,你沽佢,下次你咪無份囉!但如果你次次都忍住手,次次賺一兩成,咁咪長做長有,而且愈配愈多囉!

有很多讀者不明白,為何我常常獲得配股,也往往不在高位沽出股票,咪因為咁?麰鴞]囉!因為我夠「安全」嘛!如果把股票配給了唔熟的人,你炒高十倍,他一下子炸下來,袋你1000萬事小,把股價炸下來事大。

不過,當然也有一派人,藝高人膽大,從來不要配售,例如說,梅偉琛就是這種人。因為市場的規矩是,街買街沽,他既然不是配售得來的股票,便沒有道德包袱,就算同個莊幾熟,兜口兜面沽你幾檔,你又吹咩,仲要等你炒到慶烚烚,先至去沽爆你,拆你棚都仲得呀!

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文