恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月21日 星期日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月21日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月21日


【不問價追】牛市資金部署(小炒王梁心欣)(第86期)

2016-8-20 18:00:10


呢期俾人問得最多嘅唔係「冧巴」, 而係資金點樣運用。一去到「牛市」就算多多錢都唔夠你使,即使係四叔持有的基金都唔會夠錢用!(人哋有成過千億)同一個問題小炒王都經常遇見!

好早已經叫

咗你哋唔好「全職炒股」,平時返工等多啲錢可以滾動, 有儲蓄有贏來備戰,咁就唔使頭痕。不過咁,依家追究都無用,因為牛市已經來到,呢隻買咗落去唔升,而第二隻爆上去,係咪好肉痛呢?呢種叫做「機會成本」。好簡單等我解釋一下,例如你得十萬蚊,好似上個星期咁,你將佢買落安徽海螺水泥(00914.HK),結果隻914唔多鬱,但係隔離隻中國平安(02318.HK)就升到嘭聲,呢一刻你只會怪自己當黑,又或者邪童上身,其實根本唔關事!

呢一刻你就會諗如果有多一嚿資金買落平保咁我咪會雙贏囉,當然啦,最簡單嘅方法就係借孖展,咁你就可以槓桿多幾倍落去,但同樣你幫緊經紀同證券行打工,又畀息,又驚俾人call孖展,久而久之你會好唔安落,甚至自怨自艾。所以,如果你嘅資金唔多,其實都有另一個嘅玩法。

既然個市咁旺,好多貨我都會坐過夜,之後第二朝一高開就即刻出咗佢。

小炒王嘅玩法係咁,既然個市咁旺,好多貨我都會坐過夜,之後第二朝一高開就即刻出咗佢,(你會話:升就梗好啦,係咪一定升?)我敢寫包單,就算升你都唔走,因為貪心係人之常情。但呢一下,最緊要放開自己來對戰,試諗下,嗰一隻貨噚日尾市谷咗上去,第二朝通常有力再谷,之後就好容易出現沽家食胡,隻股自然會回調。

換咗筆錢返出來之後就可以部署第二隻,因為通常第二日高開嗰隻亦都有機會回調,一調落去,就部署再執返。(正所謂好嘢唔怕買返)呢個時候我自己會扮勁強者衝入去,當自己係大戶沖一浸,又可能食咗個靚價位。近排好多人都不斷問有咩平嘢、有咩追落後?講真,千祈唔好搞成交淡薄嘅,追最落後的,就好容易中計。

仲有,最多人問點解我隻嘢唔識升嘅?點解嘅?其實要搵隻識升的,一定係有故事、有憧憬、有原因,你揀錯嘢咁就最弊啦!所以呢一期最緊要係識得變通,唔好再用一啲守舊嘅方法來炒股票,因為你就算係揸咗大藍籌,你就決定長揸,而另一部分的資金就要靈活運用,變通得快咁你先至會成為牛市嘅大贏家。

記住好好把握呢一浪。
不問價追 - 小炒王梁心欣 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk