恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年10月30日 星期日

摸魚手札 - 渾水 2016年10月30日

摸魚手札 - 渾水 2016年10月30日


摸魚手劄:
講人話就哄得你高興?


■筆者唔知胡官有幾大野心競逐,但相信冇乜,所以講講所謂的人話冇乜所謂。 資料圖片



胡官出來話要選特首。首先胡官胡國興這個名可以作為一個年齡測試,聽過胡官或對胡官有印象的多是上一輩,因為胡官早就退了休,也較少在媒體露面。年輕一輩如我,也許會依稀聽過這

個名字,但印象一定不深。

特首跑馬仔,一定要有人陪跑,順便擾亂一下視線。我沒有考據胡官背後太多政商、朋友脈絡去。不過,大操盤員一定做足審查,確證無大害,才容許,或引導,或指令他一同陪跑。站在胡官角度,本是退休閒人,參選無後顧之憂,公眾形象算健康,玩玩也無妨,順道多讓自己大名在媒體曝曝光,又或當幫後人、朋友「積積福」,在大操盤員身上賺多少少好感。陰謀論太多,訊息量太多,天知道有無其他參與人途中會有急性隱疾、突發重大意外(touch wood!),話唔定亂局可以冷手執個熱煎堆。因為這是概率問題,入了閘,無論當選機會率有幾低,至少大過0;但無入閘,當選機會一定是0。

我本來期待胡官會講佢經濟理念和論述,甚至有少少政策框架,好讓我可以點評幾句。葉劉的葡萄係有道理,因為胡官現在的論政無講出一個所以然,係煽嚇情咁。

我唔知胡官有幾大野心競逐,但相信冇乜,所以講講所謂的人話冇乜所謂,反正社會太多負能量,幾句人話說出來又冇乜成本,也必是跟大操盤員交代過、摸過底,讓民間消消氣,是本小利大的操作。看,幾句看似中肯的說話就哄得大家高高興興,唔講仲以為自己有票。四年前特首選舉,甜言蜜語仲未聽夠?別人眼中的人話,於我眼中是廢話,口蜜之下永遠唔知有冇腹劍。香港人真係好善忘,條氣真係好易就順,難怪會被人話係順民了。胡官說話的底線是有得解讀,例如六四講得、佔中係好玩,但港獨就不容挑戰了。

咩係人話?星期日財經新聞最鍾意訪問年輕人為甚麼急於上車,那些答案是人話。訪問其父母為甚麼幫子女供首期,那些答案是人話。因為就係最真誠、最赤裸。女傑青黃仰芳講買樓心得,也算人話,雖然內容非常討人厭,但這至少是女傑青由做傳銷、畢業做金融推銷員一直被灌輸的信仰。挑戰一個人信了廿幾年的信仰,係本質上對佢人格最大摧毀,好殘忍的,應該要同情同可憐佢人生被金錢價值支配了。至於蕙禎bb話年輕人冇得撲野,當然也是人話囉,因為這是非常完全是年輕人的心聲,反映現實。

渾水
http://www.facebook.com/muddydirtywater

渾水
摸魚手札 - 渾水 舊文