恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年11月27日 星期日

實力取勝 - 陳承龍 2016年11月27日

實力取勝 - 陳承龍 2016年11月27日


【實力取勝】策略王不再只係一本書(陳承龍)(第100期)

2016-11-27 14:00:49


不經不覺,策略王咁就100期,呢兩年時間好似過得好快,我所講嘅快,係依家嘅周期好快,睇返今期我哋嘅回顧,過去呢兩年,股市已經歷了一次牛市和熊市,你話係咪好快先?所以喺依家咁快嘅周

期下,更加好好掌握資訊,否則就會好執輸,好似呢輪個市咁,指數好似唔上唔落,但那邊廂,啲股仔炒到癲曬,而且可以日日種類唔同,今日炒礦股,聽日炒醫療股,過兩日又炒返券商股,不過最好炒都係殼股。不過,喺咁變化嘅市況底下,財經資訊就更加值錢,所以港股策略王就更加值得做好佢,呢個就係我捱得咁辛苦嘅原動力。

回顧呢兩年,除咗個市走得快之外,連策略王本身也發展得好快,由初初第一期只得幾十版的雜誌仔,加嚇加嚇,到現在就嚟近百版,內容豐富了很多,而且更定了不少獨特的欄目,例如半新股生日會,又或者殼股天地,都係坊間沒有的東西。除了這些變化外,風格上也變了不少,由初初較為玩味濃,到現在既輕鬆,但又有料賣,例如過去一段時間,爆了幾單獨家新聞,都令市場側目。有啲行家更不惜抄我們的輕鬆,但始終第一個係醒目仔,第二個就係傻仔,明未?

不過雜誌畢竟一個禮拜先出一期,好多時都唔切依家咁快嘅市況,所以網站絕對不能少,因此去年8月推出了自家網站winmoney.hk,仲要有埋即時報價,死未?不過,我就真係就死,又要拎一大筆錢搞投資,而且仲未能即時見到有收成期,你都咪話唔頭痕,而且出呢個網站之時,港股剛好見頂調整,但唔整都整咗,唯有焗做。

淨係得網站又唔夠,又要有app先掂,最後,喺今年5月,我哋又出咗策略王即時新聞app。不過,都唔可以話自己唔好彩,事關出完呢個app之後無耐,就英國公投,港股大插見底回升幾千點,就係咁,個市一旺,我哋嗰app堅係幾多人下載,比預期好好多,因為好多人想睇我哋啲獨家猛料去投資。

還有一個更離譜的變化,就係社交媒體為傳媒帶來不少商機,例如我們的FB直播節目,我敢大膽講,行內冇一家行家好似我哋咁多人睇,所以呢度我哋都有啲商機,例如搵廣告商特約我們的策略王直播,事實上,由下周開始,我哋有廣告商特約我們做節目,記住收睇。

講到尾,現在做財經傳媒,比以前艱幸,但始終離不開消息準,同埋要夠快,而策略王過去一段時間叫做做得到,但當然仲未夠,要再系統化,希望我們的不斷進步,對讀者有幫助。

至於我個人願望,希望策略王不再只係一本書,而係一個成功品牌,之後真係可以越做越大,如果可以上市既話就加好啦!希望呢日快啲到。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk