恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年12月25日 星期日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年12月25日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年12月25日


【不問價追】澳門遊(小炒王梁心欣)(第104期)

2016-12-25 14:00:46



隔咗年幾兩年冇去過澳門,今次趁周末去澳門一趟,感覺係周圍都俾內地人包圍,連我都要講埋普通話一樣,唔講反而有少少似異類。我遊走了永利、金沙、澳門銀河等地方,甚至連最近澳門外港碼頭的「

海立方」我都見識埋,算係一次幾圓滿嘅澳門旅程。

首先,我即刻去睇下最低消費嗰張枱要玩幾多錢?原來200元都有,仲要位於金沙(01928.HK)威尼斯人,係一張玩大小的枱,睇到嗰下我都有啲嚇一嚇。埋枱玩大細我就冇,我走去特別鍾意玩嘅「加勒比海」,當時已身在永利,點知一埋枱,莊家就開咗「三條9」,唔知係咪我旺起個莊來,最終我敗走而回。呢張枱最低消費300元,成場都係得個兩張,坐滿曬人,全部係香港同內地人,外國遊客欠奉,特別再望一望VIP房,小貓三四隻,有好多荷官都係冇嘢做,反而中場呢邊旺好多,電子輪盤機、大小機、百家樂機全部full曬,證明VIP客冇得做,走中場路線先正路。

睇中場梗係去銀河(00027.HK・銀娛)望嚇啦。其實一入氹仔就畀澳門銀河嘅威勢吸引著,超巨型嘅建築,金碧輝煌。佢對面仲開咗澳門百老匯酒店。好記得呂志和一家講過著重發展度假式旅遊項目,我特登走去百老匯一趟,結果發現佢哋主要針對內地客,好多嘢都寫簡體字,但佢的百老匯商店街就真係說到做到,引入好多澳門嘅小商店,特別係飲食,牛雜、度小月、茶餐廳、義順等,價錢仲要同出面差唔多,咁你話在賭場酒店附近食到咁平,係咪有一定叫座力?百老匯主打平價路線,連自己嘅穿梭巴士都冇,要搭你就要步行到澳門銀河,但從營商嘅角度嚟睇又真係慳好多,不得不佩服呂氏一家嘅遠見。

要講最低端嘅,都係第一次去到「海立方」,呢邊比較近似舊葡京嘅玩法,相當之多內地人,兼且不斷叫囂,但你睇到生意在中細場來講算相當唔錯。可能係地點優越,一落碼頭行條天橋就會到海立方,我更加走去樓上餐廳視察下,價錢等同香港嘅茶餐廳,唔知係咪特別優惠客人。我去咗間類似酒吧嘅餐廳食下午茶,價錢只係30元鬆啲,話曬喺賭場入面,價錢真係好抵。

綜合多方面的目測,澳門嚟緊都係主力靠內地人生意,甚至你見到有酒店特別為內地人而起(以簡體字做標榜),可想而知佢哋嘅購買力有多大。遊走下賭場嘅商店,貴價、中價嘅全部佈滿內地人,甚至在路邊都聽到內地情侶話一定要去莎莎(00178.HK),咁就預測到內地人的購買能力仲係相當足夠,亦係澳門嘅單一支柱。但你話貴賓廳嘅客人同埋高消費嗰批真係買少見少。澳門股嚟緊都係走上落為主,增長動力會稍為放緩,但你話會唔會死,就一定唔會,有勢就應該買入。最後補充一下,今次小炒王係乘搭直升機前往澳門,經驗難得。下一篇文就會詳細講解下直升機飛航嘅生意。至於直升機嘅費用我已經向金沙同埋海立方拎咗啦,多謝大家關心。

不問價追 - 小炒王梁心欣 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk