恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月27日 星期一

經濟客艙 - Captain Cool 2017年3月27日



經濟客艙 - Captain Cool 2017年3月27日


經濟客艙:別讓薯片叔叔跑了


■曾俊華於上周五於愛丁堡廣場舉行「集氣」活動。 資料圖片



奇蹟,原來就喺當晚發生咗。
真係要多謝薯片叔叔,上星期五落區出巡,我終於搵到機會約嚇隔離team嘅阿寶寶,灣仔齊齊收工落愛丁堡廣場,為最得民心嘅特首打氣,順便又可以拉近一下同阿寶寶之間嘅距離。

咪鬧我「偽薯粉」可恥!其實我都有去佔中,內心都好撐薯片叔叔,好想佢做到香港嘅特首。好似炒股炒憧憬,特朗普上台究講咗好多次「Make America Great Again」,打頭陣嘅新醫保改革都國會都過唔到,全世界邊度有政客唔講大話先。

薯片叔叔收賣港人民心,佢為我哋帶來過希望、帶來過期待。過去四年幾以來,香港人睇唔到前景,個個想移民出走,到星期五晚個個企響度嗌「曾俊華,加油」,縱使冇票投,只可以隔住芒睇點票結果,起碼上星期五果一晚,我哋都覺得唔係一條冇希望、任由政權擺布嘅咸魚。

當然,結果今次特首選戰結果係點,我同阿寶寶都心中有數。至於呢一刻最到最具民意嘅領袖。希望呢次香港人遇到奇蹟的一晚,不只停留於剎那間嘅美好,而係更有動力走前嘅路。

P.S.當晚捉實咗阿寶寶隻手,然後,佢冇揈開我。

Captain Cool
https://www.facebook.com/seeforcaptain/
本欄逢周一刊出

Captain Cool
經濟客艙 - Captain Cool 舊文