恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年6月7日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年6月7日

收市閒情 - 千頌C 2017年6月7日


收市閒情:
盜亦有道撼Batman


■Batman份沽空報告只係「Part1」……故事完未? 資料圖片



江湖上正邪各路,陰謀不斷;往往為奪經搶劍,不擇手段,爾虞我詐。正當阿里、順豐為爭奪《九陰真經2017-大數據》一戰,以獎門人方式打和落幕之時。香港一邊廂,正展開一場「空軍大戰」,史

稱「圍剿Batman」。

一切都要數到上個月初,瑞聲(2018)堂堂藍籌新貴,股價平步青雲,又點會估到有一日走出一個Batman唐唐,大叫「你呃人!」喂藍籌呀,Blue Blood呀,你話我篤數?「你你你先呃人呀,我告你,各位『股來』,大家唔好信『虛假市場情情情侶』」

眼見瑞聲嚇到當堂口窒窒,Batman滿意地笑了,「Oh!真的嗎?」然後揮一揮鬥篷,不帶走一片雲彩,你以為啦。

事隔半月,瑞聲已由110蚊水平,跌到去90蚊邊,戰況係慘烈,屍橫係遍野,但正謂一仗功成萬骨枯,戰場開始有聰明錢走入去,踐踏著骸骨搵食,而90蚊似乎跌定了,至於Batman亦認為時機成熟了:再出報告,仲要係詳細版!

「瑞聲呀瑞聲唔好怪我不仁,我事前已出咗Preview版作警告,點知你又以為我冇料到,要怪就怪自己唔識趣,喺我出詳細版之前停牌咪冇咁傷囉。」結果呢?就是傑了。瑞聲再狠插到得返81蚊之後落閘但唔放狗,停牌吹雞完場。

事隔半月,場外圍觀嘅戰友都屏息靜氣,食住花生等好戲。大家都知瑞聲一定反擊,但到底都估唔到佢使出江湖上最毒嘅一招,叫「以毒攻毒」。即係咁,你話有咩光環勁得過,畀一個出名毒舌嘅人讚呀?

「Batman,我閱股無數,出名殺股於無形,但肯定瑞聲係好嘢,你插佢係因為你唔識嘢!行開啦,不入流!」有世界級Hacker組織背景嘅匿名分析,今日竟然擺出一幅盜亦有道嘅姿態,做瑞聲架兩,最勁嗰句係,「我嗰時同行家都夾埋想沽空瑞聲呀,但發現條數係堅勁!你唔知咩?Sorry呀,總之你睇跌到40蚊,我就睇升到110蚊。」。

說時遲那時快,瑞聲出公告開記招,搵埋「行政總裁外婆兄弟的兒子」出來澄清,黑白兩道,同時夾擊,「Batman呀,聽日復牌仲唔挾死你。」

一間瑞聲,掀起江湖一片腥風血雨。大家或者以為今次Batman棋差一著,但唔好忘記,Batman份沽空報告只係「Part1」。欲知後事如何,且看下回分解,難為正邪定分界。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出
97年主權移交至今,香港前進還是倒退?「蘋果」與你細數廿載風雨。

【回歸二十年】專頁:http://hksar20.appledaily.com.hk

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文