恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年11月16日 星期四

實力取勝 - 陳承龍 2017年11月16日

實力取勝 - 陳承龍 2017年11月16日


【實力取勝】再行蚺蛇尖(陳承龍)(第151期)

2017-11-16 17:30:54



一場小病,真係令小弟諗咗好多嘢,而啟發到諗到新嘢,係同圖太郎同圖太太行山開始。上個星期日,小弟再次挑戰香港三尖之首——蚺蛇尖,當年行呢個只得468米高嘅山,真係輕鬼鬆,十年後嘅今次雖然有策

略王「山系型男」圖太郎帶路,但都行到氣咳。話說當日天氣唔係咁好,蚺蛇尖都幾大霧,睇唔清前路,最尾嗰段仲係70度直上,好鬼攞命,啱啱病好就行段咁攞命嘅,如果唔係平日做開gym,相信都好難完成到全程。

小弟行完第一段時已索曬氣,圖太郎仲好精力咁喺度做直播,望住第二段開始更斜,第三段更更更加斜,真係有啲想放棄,完全感受到上呼吸道唔舒服,令我決定戒煙戒酒。行到半路,上又唔係落又唔係,但行山同做嘢一樣,唔可以半途而廢,決心做一件事,堅持堅持再堅持,唔好嘅嘢唔做,對件事有幫助嘅就做足啲,咪可以行到上頂咯。其實小弟都keep住做gym,但原來都係好唔夠氣,希望戒煙戒酒可以有幫助,同埋例如食消夜呀、飲甜嘢,諗返自己幾年前鋼條咁嘅身形,再望望鏡入面嘅自己,真係要努力。另外,今次行蚺蛇尖,一定要多謝圖太郎,係佢鼓勵我繼續行,因為我一度想放棄,仲有圖太太做我哋攝影師。

太重覆嘅生活,令人麻木,有時,我哋真係需要「改變」。就好似炒股咁,低位買入高位賣出,又買又沽再買再沽,重覆又重覆,幾好定力嘅人都會覺得迷失,小弟有位向來投資審慎嘅行家,都突然話要買某隻股票,而目標價係一倍,嚇到我呆一呆,所以調節自己態真係好重要,你以為自己係理智,其實可以好唔理智。喺我病同輕輕發脾四期間,好多fans都私訊我,畀咗好多關心同意見小弟,真心感謝每個意見,哈哈,講呢啲係咪好唔似小弟風格呢?風格邊有得捉㗎,呢個階段嘅小弟,就好似日前行完蚺蛇尖第一段咁,停一停諗一諗,堅持落去就會去到目的地。唔講咁白啦,再講就好老土,明就明唔明就黎明啦。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk