恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年12月12日 星期二

中環在線 - 李華華 2017年12月12日



中環在線 - 李華華 2017年12月12日


中環在線:
龔仁心談交棒:邊個有能力就做落去


■龔仁心同姐姐龔中心噚日同傳媒午聚。


終審法院2015年確認華懋慈善基金並非龔如心830億元遺產嘅受益人,華懋執董兼管治委員會主席龔仁心噚日與傳媒午聚,其間被人問到有冇掛住家姐龔如心,佢話最想問對方「點解咁早走,留番咁辛苦位畀我……我係要鬧佢!」

74歲嘅龔仁心指,以前做醫生做得好舒服,家陣接手基金同生意,「上落都難,我想落㗎,我從來唔想上,唔係我願唔願意交棒,有好多因素,𠵱家仲未穩定」。

講到接班問題,佢解釋:「呢間公司唔係姓龔嘅,係慈善基金,但又唔係姓龔嘅。所以呢間公司係社會,係大家,你係老闆,我都係老闆。唔存在接班,邊個有能力做,做落去囉。呢個世界上講接班,可能係朝鮮以外,就冇!」

研平租商廈予後生創業
嚟緊華懋打算將旗下尖沙嘴赫德道16號全幢商廈放售,查實呢幢商廈放售多年未賣出,最新意向價約4億元;同一時間,龔仁心又有個初步構思,想以平租將呢幢商廈租畀後生仔創業,可惜暫時未搵到NGO打理,佢希望搵到組織打理,咁會容易運作。

此外,政府同社福界牽頭推出社會房屋共享計劃,以廉價租金出租業主借出單位畀正輪候公屋嘅基層市民,華懋有份參與。華懋市場部總監龔中心話,除咗先前薄扶林16個單位,公司又將旗下幾十個空置單位拎出嚟,明年初會有第二、第三個項目向政府報告,地區與實際數量就未講得實。

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com

李華華
LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文