恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年3月13日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年3月13日

金手指 - 孫柏文 2018年3月13日


金手指:香港踏入焦土年代


■呢幾年來,「搵夠好走」,相信已是社會共識。 資料圖片



今日,孫柏文有好多嘢想分享。首先,補選。原先老強搶走嘅四席,攞得番兩席。𠵱家個個搵人食死貓,競選經理、初選對手、被DQ的,人人有份。

其實,唔使賴,錯喺選民到。投票率咁低,大家都知會點。咁香港人好理性,

之前我投票選嗰個(利申:我上次投梁頌恒,再之前梁天琦),贏咗可以咁樣當冇發生過,咁投來做乜?你搞選舉嘅承諾,就係我選邊個就邊個。你反口,我仲玩?承諾,仲有好多,不過都破舊立新。當年鄧小平開咗好多cheque,彈票啦。「一人兩屆」可以冇,「一國兩制」會點呢?所以都係嗰句,搵夠好走。

其實,呢幾年來,我都係咁叫「搵夠好走」,相信已達社會共識。因為走的話,最理性就係攞得就攞先,唔使留畀人,留畀啲undeserving嘅人。「香港」係以前的,𠵱家嗰個唔係,冇咗唔可惜。

即係點?即係「焦土政策」。最能代表呢種「橫掂要走或被趕,不如一鑊熟玩焦土」心態,就一定係啲人今年係咁叫財政司派錢。派曬,就最好。有用嘅教訓係,定政策嘅人,你哋每次推政策時,只要假設所有人有「焦土」心理,應該會易明好多。

最後,上周彩星玩具(869)出業績,2017下半比2016下半(2016上半有忍者龜電影,所以冇得比),盈利升兩成。不過遜我預期少少。落到呢個位,我唔會放。不過唔會增持住。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文