恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年10月24日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2018年10月24日



收市閒情 - 千頌C 2018年10月24日


收市閒情:特朗普的「連橫計」 - 千頌C


特朗普引發中美貿易戰,之後又動作多到,好明顯係要封殺中國! 資料圖片 適中字型 較大字型



特朗普打貿易戰,狂向中國開波,如果到今日呢個地步,你仲話,「姿態嚟啫,嚇我唔到嘅!」,咁就正係要打醒大家!2018年10月,係一個好重要嘅月份,特朗普嘅動作多到,佢好明顯係要封殺中國!

第一,玩孤立!美國喺月初,同墨西哥、加拿大達成美墨加貿易協議(USMCA)。簡單講,三國就某啲關稅措施讓步。不過,協議加一項條款,規定簽約國如與「非市場經濟國家」展開貿易協議談判,其他簽約國有權退出協定!即係話,「你兩個呀,唔准同中國有貿易協議呀!如果唔係,其餘兩個都要絕交呀!」呢招高呀!只要係同中國傾嚇,最少冇咗兩個國家嘅Contract!咁仲唔係玩杯葛?

呢一項條款有如喺墨西哥、加拿大身上,綁一個自我引爆裝置,邊個敢亂嚟,美國就㩒掣!Bomb!That"s why美國商務部長羅斯,都形容呢條為「毒丸條款」。值得一提係,美國目前仲同日本、歐盟就自由貿易協定談判,如果都落咗呢粒丸,中國就真係好大劑!

第二,打蛇隨棍上!中國世紀大業「一帶一路」,涉9,000億美金嘅投資,竟然率先畀幾個小國摑幾巴,巴基斯坦、馬來西亞、塞拉利昂、斯里蘭卡嘅相關項目相繼出事。正當大家等緊骨牌效應出現之時,特朗普突然「做好人」,設「美國國際開發金融公司」,注資600億美元貸款擔保,增加喺亞洲、非洲與拉丁美洲基建投資!話說佢上任後,陸續削海外投資,今次180度轉軚,有如同你講,「𠵱家知我均真呢?唔想同中國玩唔緊要,我𠵱家同你玩啦!」

第三,玩打亂章法!正當全世界以為特朗普,上星期會列中國為「滙率操縱國」,點知侵侵就話,「我偏唔搞你住」。最得人驚係,過多兩日,美國財政部長姆欽就話,「我哋可能改變滙率操縱個定義㗎!」即係話,我想幾時搞你就幾時搞,你吹咩?

見到佢個套路,似乎係退出曬不同嘅多邊協議,好似TPP、《巴黎協定》、萬國郵政聯盟,甚至暗示要退出世貿(WTO),然後逐個國家傾返曬!如果有讀歷史,秦國張儀嘅「連橫計」,事一強以攻眾弱,就正正係特朗普嘅招數!至於連橫,最終成功瓦解咗「合縱」,秦國,得以統一天下。合縱者,合眾弱以攻一強,「一帶一路」結局係點,應該有所領會。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出




收市閒情 - 千頌C 舊文