恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年11月27日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年11月27日



金手指 - 孫柏文 2018年11月27日


金手指 :勿撈「軟脫歐」概念 - 孫柏文


大家不妨做定淡倉,買英國「硬脫歐」。
資料圖片 適中字型 較大字型



五個禮拜前,西洋傳媒將注意力放喺沙地前建制中人兼西報專欄作家Khashoggi被碎屍案時,孫柏文寫咗篇題為「打直行入斬件運出」去分析。裏面我話過呢單嘢會令沙地皇儲MBS更要靠侵侵,要落實佢嘅政策目標。而侵侵中東政策得二,打爆ISIS同埋隊冧油價。ISIS就近乎消失。油價呢?

我篇文出街嗰日,布蘭特石油賣80蚊桶,我落筆呢刻就已跌穿60蚊。所以要知最準嘅國際政治形勢分析,睇《蘋果》最快最準,贏曬全球英文傳媒。

周日,新聞話歐盟同英政府為脫歐達成協議。我就見華文傳媒開始話要買「軟脫歐」概念股。幾個禮拜前,我哋獅子會學會接待咗個英國保守黨歐洲議會議員。

咁當日就有人問佢,脫歐單嘢會「硬脫」定「軟脫」。佢話:「百分百有信心歐盟同英政府一定會達成協議。不過亦百分百有信心,首相攞乜叉協議番英國國會,都會唔夠票通過。所以英國會硬脫歐。」

佢咁講,都係確定咗我之前嘅諗法。今日見世界一片「軟脫」希望中,叫大家做定淡倉,買「硬脫」。

講真,歐盟擺到明想玩死英國佬。佢哋嘅協議,基本上迫英國實際上同之前係歐盟成員冇分別。唯一唔同就係,一,喪失改歐盟條例能力;二,冇歐盟同意下冇得再脫歐;三,直布羅陀可能要畀返西班牙。簡直係喪權辱國。英國作為民主搖籃,如果呢啲條款國會都會接受,佢哋真係玩完。即係英鎊都係玩完。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文