恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年7月16日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2019年7月16日



亮說亮話 - 湯文亮 2019年7月16日


【亮說亮話】官員應叫市民買樓 - 湯文亮


過去十年,有能力發聲的香港官員,一直叫市民唔好買樓。 資料圖片 適中字型 較大字型



過去十年,尤其是在曾特首推出SSD之後,有能力發聲的香港官員對於樓市只表達一個聲音,就是叫市民唔好買樓。

不過,這是公開的說話,私底下如何我並不知道。如果我是官員,過去十年,一定會不停叫市民買樓,最緊要是能夠負擔得起。官員們應該知道政府沒有辦法提供足夠供應量,最多是出辣招減少需求,既然政府已經出辣招,官員們又何必加多一句,但辣招效力過後,樓價就會飆升。

老實說,做官的人可以唔出聲就最好,如果可以對市民發聲,就一定叫市民買樓。事實上,官員講甚麼,市民並不太理會,叫市民買樓或者唔買樓,效果都是差不多,但叫人買樓,官員們還可以有尊嚴地面對市民,現在就很難講,唯有希望有一日香港經濟環境惡化,樓價下跌,官員們才可以大大聲話一早已經叫市民唔好買樓。

有人話我也是叫人唔好買樓,我同意,但過去十年之中,我只是近兩三年才叫人唔好買樓,以前我是不斷叫人買樓,理由是沒有足夠供應,樓價必升。但我發夢都想唔到,政府用了超過十年,至今仍然未有辦法提供足夠供應量,如果我知道,一定叫人買樓,究竟現在買唔買樓,都是同一句說話,有能力就幾時都可以買,如果要採用高成數按揭就要慎重考慮。

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出




jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文