恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年7月26日 星期五

魚樂無窮 - 唐牛 2019年7月26日



魚樂無窮 - 唐牛 2019年7月26日


【魚樂無窮】我開始買美股了!(唐牛)


new york stock exchange 紐約交易所更多

執筆之時,剛參與了題目為「現在是買美股時機?」的網上直播。冇錯,我在5月時終於「的」起心肝進軍美股,咁多年未有入場有好多藉口,包括「沒有美股戶口呀」,「好似隔山買牛呀」,「冇時間睇多瓣呀」等等等等。

今次出手,其實只解決了第一個問題(事實上我都係用番炒港股的戶口買美股),第二、三個問題未有消失,但港股卻出現了push factor逼我轉移陣地。無他,以往殼股喪炒、或者大價股概念百花齊放不復見,大價股的概念越來越少,取而代之的係爆煲場面、指數每日百幾點波幅上落,配以成交越來越疏落,學其中一個行家話齋,「開住報價機都嫌浪費電力」。

我的美股第一次獻給了阿里巴巴,事緣拜讀了文初所提直播另一位重量級嘉賓黃國英的專欄,指出該股大股東要沽貨,將會壓低股價,是故膽粗粗學人趁低吸納,兩個月下來已有一成利潤。當人哋仲講緊等阿里巴巴回港上市,我已經快人一步掃平貨,感覺非常良好,嚟緊會在這個平台多加分享我的美股之路,心思思想加入的戰友,事不宜遲喇!

唐牛fb專頁
http://www.fb.com/tongcow88
魚樂無窮 - 唐牛 舊文