恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年6月17日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2020年6月17日

收市閒情 - 千頌C 2020年6月17日


【收市閒情】走資是假 換血是真 - 千頌C


經過上年運動,今年5月後發生所有事,都反映中國要加快全面「收回」香港。走資是假,換血是真,而且速度只會有增無減。 資料圖片

以前同朋友食飯見面,寒暄時最多都係問「最近點呀?」「忙唔忙呀?」。你又點會諗到,一個陳同佳一頂帽,令香港人生活有翻

天覆地嘅改變,連寒暄吹水開場白,都變成「你會唔會移民呀?」「走去邊?」最近開始有金融界朋友陸續同我講:「我決定走了~我拒絕動搖~」舉家移民去。

「咁你過到去做咩呀?去當地搵工?」
「唔使呀!我香港公司請返我做parttime。」
香港有一班人,本來都會因為怕咗中國而想走;結果都係因為中國,武漢肺炎席捲全球,全球兩星期內極速開work from home實驗室,結果成功咗!亦變相令到呢班香港人,有機會繼續打住香港工,同時呼吸自由空氣。所以你明白,點解Zoom(ZM)咁多負面新聞,都仲可以日日破頂,升到近240蚊美金。

好多人聽到有移民潮,就好容易「李香琴mode」,落以下結論,「有人移民,即係香港有走資啦,死啦死啦,香港冇喇,港元冇喇,世界末日喇!」不過,大家見上星期港滙強到日日觸強方兌換保證,換句話說,就算有資已走,但同時都有人入,而且係全面進場,講嘅唔單止係中概股。

早兩日同Office agent朋友寒暄,我問:「最近生意點呀?」

「呢期OK喎!啲客返落嚟,啲大陸客好心急咁喺香港開公司。本來年頭都已經多咗㗎喇,中間隔咗個疫情,𠵱家開始又租返office啦,速度仲快過之前。」

經過上年運動,今年5月後發生嘅所有事,都反映中國要加快全面「收回」香港,目前淨額上計,走資是假,但換血是真,而且速度只會有增無減;未來香港金融市場,以至香港樓市是向上定向下,就要睇到底係走嘅快,定係接嘅快。

你話大陸對香港移民潮,有冇壓力呢?有嘅。如果唔係,就唔會有記者朋友好灰咁同我講:「公司唔畀我報移民盤新聞啊……」

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出
收市閒情 - 千頌C 舊文
來源 source: http://s.nextmedia.com